niedziela, 1 grudnia 2013

Kolorowy makijaż na rozpoczęcie grudnia


Cześć :)
Dzisiaj będzie kolorowo, a mianowicie będzie mały pokaz pierwszego wykonanego przeze mnie makijażu przy użyciu cieni Glazel Visage.
Proszę o wyrozumiałość, bo to mój pierwszy makijaż wykonany przy użyciu tak mocno napigmentowanych i wielokolorowych cieni.




Tak prezentuje się cały efekt :)



A oto kosmetyki, którymi ten makijaż wykonałam:
- cienie Glazel nr S20, S58, H12, S52, S22
- podkład Affinimat Maybelline odcień: Light Sand Beige
- baza pod cienie Avon
- tusz do rzęs MAX Make Up
- puder prasowany Rimmel odcień Transparent
- korektor rozjaśniający RevitaLash
- róż Max Make Up odcień 862 Rose
- matowa szminka Avon odcień Coral Cashmere 



Mam nadzieję, że się wam podoba :) Muszę jeszcze poćwiczyć, żeby umieć poskromić te kolory :)

44 komentarze:

  1. Śliczny, taka pozytywna odmiana od jesienno-zimowych brązów i szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie chociaż ten pomarańcz na dole nie bardzo mi pasuje :P ja bym dodała eyeliner :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest żółć :) Nie chciałam eyelinera bo się bałam, że zniszczy on efekt :)

      Usuń
  3. nie maluj tak buzi na biało bo wyglądasz jak trup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja z natury jestem blada, a w okresie zimowym wręcz biała więc to nie wina źle dobranych odcieni

      Usuń
  4. Ale piękny mejkap o rany!!! :O Wyglądasz w nim tak uroczo i wiosennie, cudo! :)))) Extra są te cienie Glazel jak widać ^__^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny !!

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny,ale jak dla mnie za bardzo kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie! prosimy o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kolejne makijaże będą :)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się takie kolory, jednak przy mojej opadającej powiece nie wygląda to za specjalnie:( Ale Tobie ślicznie - ożywiłaś tę deszczową pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Chciałam ją ożywić :)

      Usuń
  9. piękny makijaż, rzęsy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie za dużo kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimowy makijaż wcale nie musi być nudny i Ty to pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie są te kolory! Glazel ma genialne te cienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skojarzyły mi się wakacje na Hawajach :D chociaż nigdy tam nie byłam :P jeszcze kwiatki na szyje i na impreze właśnie w stylu hawajskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładny makijaż, podobają mi się te żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na poczatki to makijaz ladny:-). Fajnie dobrane kolory cieni

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładny, kolorowy makijaż, bardzo kojarzy się z latem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory i bardzo pozytywny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż bardzo fajny- kolory niezbyt moje, ale na pewno rozweselają w taką pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takie rozweselenie mi właśnie chodziło :D

      Usuń
  19. świetny makijaż bardzo mi się podoba może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...