poniedziałek, 30 grudnia 2013

Step by step: bordowo-brzoskwiniowy makijaż oka wykonany cieniami Glazel Visage


Cześć :)
Przychodzę do was z makijażem, który wykonałam sobie w pierwszy dzień świąt. Dzisiaj będzie nieco inny post niż zazwyczaj, bo pokażę w nim jak krok po kroku wykonałam ten makijaż.



No to zaczynamy:
1. Nakładamy na powiekę bazę pod cienie
2. Następnie nakładamy cień bazowy (w moim przypadku był to Glazel nr S38)
3. Zaznaczamy nieruchomą powiekę brązowym cieniem Glazel nr 321
4. Rozcieramy cień
5. Nakładamy na ruchomą i część nieruchomej powieki bordowy cień Glazel H8 
6. Delikatnie rozcieramy ten cień


7. Na ruchomą część powieki nakładamy pomarańczowy cień Glazel nr S28
8. W wewnętrzną część oka aż do jego środka nałożyłam złoty perłowy cień Glazel nr 6 (niestety cień jest mało widoczny)
9. Na środek powieki nakładamy brzoskwiniowy cień Glazel nr 126
10. Rysujemy kreskę cieniem lub eyelinerem. Ja użyłam brązowego cienia "celebrate" z paletki Sleek Oh So Special
11. Tuszujemy rzęsy oraz nakładamy na dolną linię rzęs ciemny fioletowy cień z poczwórnej palety Misslyn nr 115 zaczynając od zewnętrznego kącika oka aż do jego połowy
12. Od wewnętrznego kącika aż do połowy dolnej linii rzęs rysujemy kreskę jasnym fioletowym cieniem również z paletki Misslyn nr 11.


Na końcu tuszujemy dolne rzęsy oraz podkreślamy brwi.

Tak oto prezentuje się makijaż w całości :)


Tak prezentują się wszystkie kosmetyki jakie użyłam do wykonania tego makijażu.


Mam nadzieję, że podoba wam się mój makijaż. Wiem, że nie jest perfekcyjny, ale przyznam się szczerze, że rzadko się ostatnio maluję, co skutkuje małą ilością ćwiczeń nad precyzją nakładania i blendowania cieni. Obiecuje, że się poprawię :)
Dajcie znać czy wam się podoba :)
P.S. Może którejś z was będzie pasował do kreacji sylwestrowej, co? :)

25 komentarzy:

  1. bardzo fantazyjny i pasujący do twojej urody makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż :) ja w miejscu fioletu umieściłabym zieleń taką oliwkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę następnym razem taki kolor użyć :)

      Usuń
  3. uwielbiam makijaze w takich kolorach ;D zazdroszcze Ci tych paletek! ;D
    a ten czerwony to taki ktorego wlasnie szukam!! Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiedziałam, że to taki czerwony jest. Jak zamawiałam tą paletkę to myślałam, że to ciemny brąz (bo tak według mnie prezentował się ten kolor na zdjęciu)

      Usuń
    2. no widzisz ;D czasami mozna dobrze trafic i to przypadkiem ;D na zdjeciach czasami kolory sa niestety przeklamane ;/ no ale coz nigdy nie wiadomo jak to bedzie na zywo wygladalo ;D

      Usuń
  4. Śliczny makijaż:) Ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż ^^ Piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory i pokazanie krok po kroku - wiele dziewczyn ma z tym problem jeśli chodzi o zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mało kiedy widzę coś w stylu krok po kroku. Jedynie dziewczyny nagrywające filmy jako tako wszystko pokazują :P

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu ;) Zdecydowanie pasuje Ci w takich kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolory, świetnie Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wygląda zazdroszcze paletek <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/new-year.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdź kiedyś na makijaż :) Nie masz daleko :)

      Usuń
  12. pasuje ci ten makijaż :) taki subtelny,delikatny

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż i bardzo dobrze roztarty :D pieknie
    ¦ mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Starałam się go w miarę dobrze rozetrzeć. Muszę jednak popracować nad blendowaniem

      Usuń
  14. Jejku, jak cię zobaczyłam na tym zdjęciu, pierwsza myśl Agnieszka Więdłocha ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...