poniedziałek, 24 lutego 2014

Step by step: wiosenny makijaż dla ciemnookich


Hej :)
Dawno już ni było u mnie na blogu makijażu, ale od dzisiaj to nadrobię :) Jako, że zbliża się wiosna wykonałam dzisiaj wiosenny makijaż, który będzie idealny dla osób nie bojących się koloru o ciemnej tęczówce oka :)
Jeżeli chcecie wiedzieć jak wykonać taki makijaż to zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami poniżej :)


1. Na całą twarz nałożyłam już krem, podkład i korektor. Na powiekę nałożyłam cienką warstwę bazy pod cienie Avon'u.
2. Na 3/4 ruchomej powieki nakładam zielononiebieski matowy cień do powiek Glazel Visage (1).
3. W wewnętrznym kąciku oka nakładam żółty cień Glazel Visage (2), który delikatnie mieszam podczas nakładania z zielononiebieskim nałożonym już wcześniej cieniem.
4. W zewnętrznym kąciku oka nakładam oliwkowy matowy cień do powiek Glazel Visage (3).
5. Następnie pędzelkiem do blendowania rozcieram oliwkowy cień w kierunku wewnętrznego kącika oka
6. Na końcu nakładam morski cień Glazel Visage w postaci kreski (4).

7. Na dolnej powiece robię kreskę kobaltowym cieniem Glazel Visage (5). Podkręcam rzęsy zalotką i je tuszuję.





















Tak oto prezentuje się cały wiosenny makijaż. Może nie jest on profesjonalnie wykonany, ale mi osobiście efekt się podoba. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie makijaże będą bardziej dopracowane, ponieważ mam zamiar (dzięki filmikom na YT) nauczyć się kilku makijażowych sztuczek i potrenować ich wykonywanie ;)


Kosmetyki, które wykorzystałam do stworzenia tego makijażu:
- podkład rozświetlająco-antystresowy Avon odcień Nude
- korektor Yves Rocher odcień Porcelanowy
- róż mineralny Maybelline odcień Opal Rose
- baza pod cienie Avon
- matowe cienie Glazel Visage
- puder prasowany Manhattan odcień Naturelle
- korektor pod oczy Oriflame ocień Gold
- tusz do rzęs wydłużająco-pogrubiajacy Eveline Mega Size Lashes
- szminka Doskonałość Absolutność Avon odcień Pure Peony
- krem do twarzy Dermedic HydraIn2


Mam nadzieję, że makijaż (mimo, iż nie jest wykonany idealnie) wam się podoba :) Chciałam nim przywołać wiosnę na mojej twarzy i chyba mi się troszeczkę udało (przynajmniej mam taką nadzieję) :D

62 komentarze:

  1. Roztarłabym bardziej żółty cień z zielonym ale ogólnie fajne połączenie. Tak wiosennie się zrobiło:) Ja też planuje zacząć wstawiać wreszcie swoje makijaże, ale malowanie moich oczu to dosłownie mission inpossible :D Zapraszam więc do siebie też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację- powinnam żółty cień rozetrzeć. Z chęcią wejdę do ciebie pooglądać Twoje makijaże :)

      Usuń
  2. Kolory super! :)) Kocham takie makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalony makijaż! Wygląda faktycznie bardzo wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to połączyłaś ;) Idealny na ciekawą sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak dzisiaj pomyślałam, że byłby fajny na sesję :D

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy i odważny makijaż ;) Taki wiosenny i kolorowy! Z chęcią spróbowałabym takiego u siebie, ale nie mam takich kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,czuć wiosnę albo nawet tropikalne wakacje :)
    Może kiedyś zaszaleję hehe :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. :Połączenie kolorystyczne super. Bardzo lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak kolorowo, jedynie dodatku różu mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest na ustach :) Na oku się już nie zmieścił :P

      Usuń
  9. ciekawy makijaż taki wiosenny :) i masz bardzo śliczna paletkę. Śliczne ma kolory <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym zabrała niebieski z dołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne kolorowe oko ! Uwielbiam takie makijaże !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuć wiosnę!
    Uwielbiam takie tutoriale :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż :) ale przy mojej zielonej tęczówce nie zdałby egzaminu :( Prosiłabym o jakąś propozycję z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację- nie zdałby egzaminu :( A z fioletowym makijażem coś wymyślę :)

      Usuń
  14. fajnie wygląda taki kolorowy make up ale na świezo. po kilku godzinach lub całym dniu twarz wygląda obleśnie. przynajmniej w moim przypadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku makijaż był praktycznie nienaruszony przez cały dzień :) Tylko troszeczkę się po czasie świeciłam :P

      Usuń
  15. Bardzo wiosennie :) jednak ja bym tak do ludzi nie wyszła ;P po prostu źle bym się czuła w takim makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się tam nie boję kolorów i idę tak do ludzi, ale rozumiem ;) Nie każdy dobrze się czuję w kolorowym make-up'ie

      Usuń
  16. Bardzo kolorowy makijaż, zdecydowanie najlepiej sprawdzi się latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Na lato będzie idealny :)

      Usuń
  17. piękny, barwny makijaż ;)
    super Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy dobór kolorów :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo odważne połączenie kolorów :) podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak kolorowo :) super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki makijaż to chyba nie dla mnie :D Chociaż... z chęcią zrobiłabym go mojej przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmieniłabym ten żółty kolor na ciut delikatniejszy,ale mimo wszystko podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam delikatniejszego odcienia żółci ;(

      Usuń
  24. Bardzo ładne kolorki . Ja niestety nie umiem się tak ładnie jak ty pomalować:-)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie umiem ładnie malować. Dopiero się uczę

      Usuń
  25. zaszalałas i buzka od razu bardziej promienna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosenny makijaż, bardzo ładny, świetne połączenie kolorystyczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie :) Lubię takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny makijaż! :)
    Jak papużka! :)
    Ja bym takiego czegoś ze swoimi dwoma lewymi rękoma za nic na świecie nie zrobiła :P -.-
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie kolory na powiece ^^
    Fajny pomysł miałaś.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wygląda :) bardzo mi się podobają takie odważne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne kolory, chociaż ja chyba nie miałabym odwagi na taki makijaż :) Dodałabym coś delikatnie ciemniejszego w zewnętrznym kąciku, żeby trochę podnieść oko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny, promienny efekt :D Pani Wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak wiosennie, pięknie, bardzo Ci ladnie w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ kolorowo, piękny, rajski ptak :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie, kolorowo i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Od niedawna maluję się cieniami, więc pewnie nie odważyłabym się na takie kolorki, ale makijaż śliczny! Bardzo wiosenny i pozytywny! :)
    Pozdrawiam,
    http://nothing--unique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super makijaż :) świetne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...