poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Moje makijaże, czyli to co zmalowałam na sobie w ostatnim miesiącu


Witam was moje drogie :)
Dzisiaj będzie mały pokaz makijaży, które wykonałam na sobie w ostatnim miesiącu. Od razu zaznaczę, że maluję się rzadko, bo rzadko wychodzę z domu szczególnie teraz, gdy zakończyłam edukację, czekam na dyplom i prawo wykonywania zawodu, a co się z tym wiąże nie pracuję, więc nie mam się gdzie i dla kogo malować xD Straszę moich domowników chodząc po domu bez makijażu :D

Pierwszy makijaż jaki wam zaprezentuje to minimalistyczny makijaż składający się z wytuszowanych rzęs, podkładu, pudru prasowanego, różu i czerwonej szminki. Był to mój pierwszy kontakt z czerwoną szminką, bo wcześniej się jej bałam :P
Do wykonania tego makijażu wykorzystałam:
- tusz do rzęs Max Double Lash Effects
- podkład Maybelline Affinimat odcień 03 Light Sand Beige
- puder prasowany Manhattan odcień 1 Naturelle
- róż mineralny Maybelline nr 50 Opal Rose
- szminka Miss Sporty nr 053 Watch Out!


Drugi makijaż mi się nie podoba. Opublikowałam go tylko z tego względu, że nie chciałam wam pokazywać dwóch, czy trzech makijaży. Nie podoba mi się, ponieważ uważam, że brązowa kreska na dolnej powiece nie pasuje do różu znajdującego się na górnej powiece.
Do wykonania tego makijażu wykorzystałam:
- tusz do rzęs Mega Size Lashes Eveline Cosmetics
- podkład Maybelline Affinimat odcień 03 Light Sand Beige
- puder prasowany Manhattan odcień 1 Naturelle
- róż Hean nr 271
- błyszczyk Avon (niestety nie wiem jaki jest to kolor i jaka seria)


Ten mega kolorowy makijaż wykonałam nie miesiąc temu, a jakieś trzy- cztery miesiące temu, więc już dosyć dawno :P Niestety zdjęcia nie są zbyt wysokiej jakości, a tło za mną to kawałek łazienki, ale tylko tam miałam w miarę dobre światło jak na godzinę 22 :P Pamiętam tylko, że cienie jakich użyłam to cienie firmy Glazel Visage.


Makijaż we fioletach to makijaż, który wykonałam w dniu imprezy urodzinowej mojego dziadka :) Przyznam szczerze, że ze wszystkich zaprezentowanych dzisiaj makijaży ten podoba mi się najbardziej :)
Do wykonania tego makijażu wykorzystałam:
- tusz do rzęs Mega Size Lashes Eveline Cosmetics
- podkład Maybelline Affinimat odcień 03 Light Sand Beige
- puder prasowany Manhattan odcień 1 Naturelle
- róż mineralny Maybelline nr 50 Opal Rose
- paletka poczwórnych cieni Misslyn nr 115
- fioletowo-różany cień na dolnej powiece Glazel Visage
- eyeliner Miss Sporty Studio Lash
- żel do brwi Celia nr 02
- szminka Paese nr 37


Przedostatni makijaż jaki chcę wam zaprezentować to makijaż z brązem i delikatną nutką złota. Tak mnie jakoś naszło na brązy i coś tam z nimi pokombinowałam :P
Do wykonania tego makijażu wykorzystałam:
- tusz do rzęs Mega Size Lashes Eveline Cosmetics
- podkład Maybelline Affinimat odcień 03 Light Sand Beige
- puder prasowany Manhattan odcień 1 Naturelle
- róż mineralny Maybelline nr 50 Opal Rose
- paletka Sleek Oh So Special
- cienie Glazel Visage
- żel do brwi Celia nr 02
- szminka Avon Absolutność Doskonała Pure Peony


Ostatni makijaż to makijaż z różem, brzoskwinią i fioletową kreską. Chciałam żeby było kolorowo i chyba mi się udało :)
Do wykonania tego makijażu wykorzystałam:
- tusz do rzęs Gosh Amazing Lenght'n Build
- podkład rozświetlająco-antystresowy Avon odcień Nude
- puder prasowany Manhattan odcień 1 Naturelle
- wypiekany róż Hean nr 271
- cienie Glazel Visage
- żel do brwi Celia nr 02
- matowa szminka Avon Coral Cashmere
- na szminkę nałożyłam błyszczyk Avonu (niestety nie wiem jaki kolor)


Wiem, że powyższe makijaże nie są idealne, a nawet brakuje im dość sporo do tych dobrych, ale mam nadzieję, że któryś się wam spodobał. Dajcie znać co o nich myślicie :)

38 komentarzy:

  1. Piękne :) Bardzo podoba mi się ten w brązach,oraz makijaż twarzy z tym różowym cieniem :)
    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. drugi i przed ostatni makijaż świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi i trzeci makijaż od końca cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te makijaże Ci powychodziły,bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie jak kolorowo i wiosennie :)
    I widzę pokreślone brwi - wg mnie super to u Ciebie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Teraz coraz częściej podkreślam brwi :)

      Usuń
  6. wszystkie śliczne, ale trzeci od końca najlepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale kocham mieć na oku fiolety ;)

      Usuń
  8. 2,4,5 i ostatni mega! Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypominasz mi bardzo Agnieszkę Więdłochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, która mi pisze, że jestem do niej podobna :P

      Usuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz we fioletowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twoje oczko we fiolecie i ten ostatni makijaż

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatny, dzienny makijaż w brązie najbardziej jest w moim typie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Brązowe najlepsze :D ale to chyba dlatego tak piszę, bo sama boję się kolorów, a brązy wielbię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne makijaże ! Podoba mi się róż na Twoich policzkach, jest taki subtelny ! :)


    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem tego ostatniego makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna ta fioletowa kreska! makijaże bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne makijaże, aż trudno wybrać najładniejszy. Chyba ten ostatni jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne makijaże, zwłaszcza podoba mi się drugi, ten z fioletowymi powiekami i przedostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne makijaże :)
    Zapraszam do mnie i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W brązach ci chyba najładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Robisz coraz ładniejsze makijaże życzę obronienia dyplomu i wymarzonej pracy

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne makijaże. 3 najlepszy ;-)))

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...