czwartek, 5 czerwca 2014

O tym co wpadło w maju do mojego koszyka


Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do was z małym pokazem kosmetyków, które zakupiłam w miesiącu maju. Osoby, które śledzą mnie na facebook'u były na bieżąco informowane o tym co wpadło do mojego kosmetycznego koszyczka. Maj był owocny jeśli chodzi o uzupełnienie zapasów, więc w czerwcu postaram się ograniczyć z zakupami, ale znając siebie dobre promocje mi tego nie ułatwi, ale przejdźmy do rzeczy :)

Zacznijmy może od dwóch farb do włosów Palette Intensiv Color Creme, które były w promocji 1+1 za 50%, a że były one w tym czasie dodatkowo w cenie promocyjnej to skusiłam się na dwie "intensywne czerwienie". Koszt jednej wynosił 8,99zł, a drugiej 4,49zł, więc na moje oko się opłacało. Do tego wrzuciłam do koszyczka puder prasowany Bourjois w odcieniu 52, który kosztował mnie w promocji około 21zł. przy czym standardowa jego cena to ponad 40zł.


Gdy w Rossamnn'ie rozpoczęła się promocja na szminki i lakiery ruszyłam już pierwszego dnia z rana na zakupy :D Nie mogłam opuścić tego wydarzenia :) Do mojego koszyczka trafiły takie lakiery jak:
- Revlon pachnący lakier do paznokci w odcieniu Pink Pineapple oraz Ginger Melon w cenie 10,19zł
- Sally Hansen w odcieniu Mint Sorber, Coral Reef i Cherry Red w cenie 7,64zł
- Sally Hansen Insta-Dri wysuszacz lakieru w cenie 12,75zł
Do koszyczka trafiło także kilka pomadek Wibo Elixir w odcieniach 01, 03, 07 w śmiesznej cenie 4,43zł oraz dwie pomadki Rimmel z serii Kate w odcieniach nr 16 oraz 102 w cenie 10,45zł za sztukę.


Kolejne zakupy zostały poczynione w Super Pharm'ie. Zakupiłam tam 3 paczki wacików Life za 8,99zł w promocji 2+1 za 1 grosz. Dodatkowo w dniu, w którym byłam na zakupach była promocja na kosmetyki La Roche Posay (-30% na wszystko+kosmetyk gratis), więc zdecydowałam się na zakup kremu Effeclar K, a dodatkowo dostałam żel do mycia twarzy Effeclar gratis :) Nie mogłam się również oprzeć pokusie i zakupiłam wodę termalną Uriage w cenie nie 18,99zł, a 13,99zł, ponieważ jestem posiadaczką karty Klubu Lifestyle.


Ostatnie mini zakupy poczyniłam w sklepie Golden Rose, gdzie zakupiłam konturówkę do ust pasującą do mojej matowej pomadki w odcieniu 19 w cenie 7,50zł oraz piękny, limonkowy lakier do paznokci z najnowszej letniej serii w cenie 6,90zł :D


Przyznam się szczerze, że jakieś tam pojedyncze produkty także zakupiłam, ale totalnie nie mogę sobie przypomnieć jakie kosmetyki to były :P
Mam nadzieję, że czerwiec będzie lżejszy dla mojego portfela i nie ulęgnę pokusie promocyjnych cen, ale tak jak wspomniałam powyżej pewnie się ugnę i coś zakupię :D
A u was jak wyglądają majowe zakupy? Poszalałyście przygotowując się do lata, czy raczej uzupełniłyście tylko braki w kosmetyczce? :)

P.S. Przypominam, że do końca jutrzejszego dnia możecie wziąć udział w rozdaniu. Macie jeszcze kilkanaście godzin, więc kto się jeszcze nie zgłosił niech raz, dwa to zrobi, bo nagrody fajne, a wygrywają dwie osoby :)


http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2014/05/wiosenne-rozdanie-u-luckywoman-jednym-z.html

58 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten puder do twarzy, nie dość że był dość ciemny (mógłby być pół tonu jaśniejszy) to jeszcze w ciągu dnia robił się pomarańczowy ;) Nie pokochaliśmy się ;) Za to bardzo polubiłam wodę Uriage i tą serię lakierów Golden Rose :) Fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie otworzyłam, ale jak zacznę go testować to na pewno dam znać jak się sprawdza :)

      Usuń
  2. O, widzę ogólnie zachwalany Insta Dry, muszę sama spróbować w końcu :)
    Też miałam kupić tę wodę Uriage na promocji, ale zanim się obejrzałam, to się promocja skończyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Insta Dry jest naprawdę fajnym wysuszaczem :D

      Usuń
  3. Piękne kolorki lakierów z Sally Hansen i Revlonu kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim rossmanie niestety nie ma Sally Hansen i Revlonu. Ja ostatnio cały czas kupuję masła do ciała :D Nie mogę się powstrzymać jak widzę te promocje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam masła, ale jakoś postanowiłam się skusić na balsam i nie żałuję :)

      Usuń
  5. ale świetne nowosci! planuję własnie zakup jakiejś wody termalnej i chyba skuszę się na tą Uriage ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci właśnie Uriage, bo nie trzeba jej osuszać :)

      Usuń
  6. Poszalałaś z zakupami :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźne zakupy ! Bardzo jestem ciekawa lakierów z Revlonu ;)
    Mam wibo eliksir nr 7 i jestem zakochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do lakierów to wszystko zależy od koloru. Jeden jest fajny drugi nie :(

      Usuń
  8. pokażesz efekt farbowania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazałabym, ale farby są już zużyte :P Zbliża się kolejne farbowanie to postaram się pokazać efekt :)

      Usuń
  9. Niesamowite zakupy! Świetne nowości :).Lakier GR ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :) Trochę pod neonową zieleń podchodzi :)

      Usuń
  10. Świetne nowości, żałuję że się nie skusiłam na te perfumowane lakiery z Revlonu jak była promocja. :/
    Wodę termalną muszę sobie kupić na lato koniecznie, miałam 50ml z Uriage ale dość szybko zużyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że chyba niczego nie musisz żałować :) Lakiery są przecietne

      Usuń
  11. Świetne nowości:) Na dwa Eliksiry sama się skusiłam (też wybrałam odcień 07) i jestem z nich bardzo zadowolona:) Trochę żałuję, że nie kupiłam żadnego lakieru Revlonu:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! Ja również kupiłam Eliksiry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszalałaś :D
    Mam miętowy lakier z GR i jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory lakierów do pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kilka pięknych lakierków, szczególnie wpadł mi w oko ten jaśniutki Revlon i zieleninka z Golden Rose
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jaśniutki Revlon jest do bani niestety

      Usuń
  16. Szczupla zawsze bylam-cwicze zeby wyrzezbic bardziej cialo :) Swoja droga swietne sa te lakiery z Revlona,ale chyba nie zainwestuje w nie,nie oczarowaly mnie tak kolory jak sam ich wyglad niestety :<

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd tutaj robi jeszcze więcej niż zapach :D

      Usuń
  17. Muszę sobie założyć tą kartę w SP. Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo czasami są naprawdę dobre promocje tylko z tą kartą :)

      Usuń
  18. Używam dokładnie tego samego odcienia pudru Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja raczej tylko uzupełniłam braki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zaciekawiła mnie ta farba, muszę się jej przyjrzeć w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie sprawdził sie puder z burżuja :) zazdroszczę lakierów revlon . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne kolory lakierów ! Ja też chciałam kupić tą wodę termalną ! Ale jak już wpadłam do super Pharmu to jej nie było ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było?! Serio? A pytałaś sprzedawczynie, czy jest?

      Usuń
  23. Muszę się w końcu skusić na te zapachowe lakiery z Revlonu! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Effaclar K bardzo lubię :) Lakiery Revlon bardzo mnie kuszą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie u mnie Effeclar K spisuje się średnio

      Usuń
  25. Bardzo duże zakupy! ale nie dziwię się ;) w maju było bardzo dużo ciekawych promocji

    OdpowiedzUsuń
  26. sporo kolorówki, ładne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy, żałuję, że nie załapałam się na pachnące lakiery Revlon, Ginger Melon wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zakupy :) mam też pomadki z Wibo w kolorkach 01 i 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Promocje w Rossmannie i nie tylko mnie wykończyły finansowo. Teraz powinnam skończyć z zakupami ale na razie mi to nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że mi się uda coś oszczędzić i nic nie kupić :P

      Usuń
  30. Ciekawią mnie te lakiery Revlon. Spore zakupy ;] Mam ten lakier z GR

    OdpowiedzUsuń
  31. Od ok. miesiąca testuję Insta -Dri i ... szybko stał się moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O kurde,fajne te wszystkie kosmetyki,muszę zobaczyć za tym utwardzaczem.Biorę udział w twoim konkursie,super są nagrody,wiec warto brać udział.Teraz idę spełnić wszystkie warunki
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Aaaale zakupy :) Fajny kolorek lakieru z GR.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ile zakupów :D świetne są te szminki z Wibo :D nr 3 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale piękne lakiery <3 ten z Revlona przesliczny!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...