sobota, 20 grudnia 2014

Najlepsza odżywka do włosów firmy Balea jaką miałam


Cześć :)
W ten sobotni wieczór chciałabym wam przedstawić jeden z moich ulubionych ostatnio produktów do włosów. Tematem dzisiejszego posta będzie mój absolutny hit w pielęgnacji włosów, a mianowicie mowa będzie o odżywce do włosów suchych i zniszczonych Balea z olejkiem arganowym. Kosmetyk ten pochodzi z mojej niemieckiej listy zakupowej, którą zrealizowała dla mnie Daria.


Opis produktu:
Profesjonalna odżywka do suchych i zniszczonych włosów, zawierająca pielęgnujący olejek arganowy. Nawilżający kompleks z białka pszenicy, pantenol oraz gliceryna stymulują i pobudzają cebulkę włosa oraz wzmacniają całą jego strukturę.

Zacznę może od opakowania, które jest w formie tubki wykonanej jest z bardzo miękkiego plastyku, a co za tym idzie tubkę można z łatwością ścisnąć w celu wydobycia produktu. Produkt bez problemu zjeżdża na dno, więc nie trzeba się bawić w rozcinanie opakowania i wydobywania z niego sporych resztek odżywki. Opakowanie ma nawet całkiem solidne zamknięcie, które łatwo się otwiera i zamyka. Wykonane jest z czarnego plastyku z dodatkiem brokatu, który delikatnie mieni się pod światłem.
Zapach odżywki jest całkiem przyjemny, mi przypomina zapach odżywki Kallos Crema Al Latte, czyli mleka i delikatnej nutki wanilii. Niestety zapach ten nie utrzymuje się na włosach bardzo długo nad czym trochę ubolewam.
Konsystencja produktu jest kremowa, średnio gęsta, ale niewiele trzeba jej nałożyć, aby pokryć całe włosy, przez co wydajność odżywki staje się większa.


No i najważniejsze, czyli działanie. Wspomnę tylko, że moje włosy są wysokoporowate, suche i farbowane i jeśli macie taki typ włosa jak ja to odżywka ta będzie dla was idealna. Śmiało mogę powiedzieć, że może zastąpić niejedną maskę do włosów. Nakładam ją od połowy włosów w dół, ale czasami zdarzy mi się ją nałożyć na całe włosy.
Odżywkę trzymam na włosach około dwie minuty i tyle czasu wystarczy, aby odżywka zadziałała odczuwalnie na nasze włosy. Po zmyciu produktu z włosów są one sypkie, miękkie, gładkie, pięknie się błyszczą, wyglądają na dużo zdrowsze niż są no i przede wszystkim czuję, że są dobrze nawilżone. Mam problemy z plątaniem się włosów, a po użyciu tej odżywki moje włosy nie mają kołtunów i bardzo dobrze się rozczesują. Produkt ten ładnie dociąża włosy, ale absolutnie ich przy tym nie obciąża.
Cena tej odżywki waha się w granicach 6-10zł za 200ml, więc niedużo biorąc pod uwagę świetne działanie i całkiem dobrą wydajność produktu. Niestety dostać ją możecie tylko w zagranicznych drogeriach DM lub w sklepach internetowych. Mam nadzieję, że kiedyś któraś z tych sławniejszych drogerii typu Rossmann, czy Natura wprowadzi produkty Balea i Alverde na stałe do swojego asortymentu.

Podsumowując: kosmetyk ten stał się jednym z moich ulubionych produktów do włosów w kategorii odżywki. Na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę, bo moje włosy bardzo się z tym produktem polubiły :)

Moja ogólna ocena: 5/5

Opinie na Wizażu: LINK

16 komentarzy:

  1. podpisuję się pod tym :) mnie i szampon i odżywka z tej serii oczarowały absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją, zapach jest cudowny. U mnie długo się utrzymuje. Nawet czułam na włosach po całej nocy :). Niestety już mi się skończyła. Szampon też miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mam dostępu do produktów Balea. czytam tyle pozytywnych opinii a sama nie mogę popróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam dostępu do kosmetyków Balea, szkoda, bo często słyszę i czytam pozytywne opinie :) sama chętnie bym jej spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze nie jest dostepna w Polsce :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą odżywkę i szampon na swojej liście.Teraz jeszcze bardziej mnie zachęciłaś skoro tak cudownie działa również i u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała, żeby produkty Balea były w polskich drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy ja sama ją w końcu poznam?! Ech...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie są u nas dostępne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie ją wykończyłam - byłam tak sobie z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam produktów firmy Balea;) Nie mam jakoś po drodze

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham tę odżywkę, jest najcudowniejsza, lekka i ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam wersję dodającą objętości ale mnie nie zachwyciła i oddałam koleżance

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam efekt wygładzonych, sypkich włosów, więc mogłabym się polubić z tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...