piątek, 17 maja 2013

Sól do kapieli z kawałkami Avocado o zapachu mandarynki i bergamotki GREEN FARM


Hej ;)
Jak wam mija dzień? :) Ja mam chwilkę czasu, dlatego piszczę dla was kolejną recenzję na temat soli do kąpieli z dodatkiem olejku avocado (z Eco- Certem) o zapachu mandarynki i bergamotki The Secret Soap Store z linii GREEN FARM 500g.
Sól zakupiłam w ramach pierwszego zamówienia, jakie trzeba było złożyć, aby zacząć współpracę z firmą JM Spa & Wellness. Nie wiedziałam jaką sól dostanę, ale ta która przyszła bardzo się mi spodobała :)






Opis producenta:
Sól już od dawna stosowana była jako środek leczniczy, a jednocześnie pielęgnujący ciało. Ma bowiem właściwości odtruwające, a rozpuszczona w wodzie działa jak magnez dla zawartych w skórze toksyn. Ciepła woda rozszerza pory skóry, co powoduje szybsze wydostawanie się ich na zewnątrz, a jednocześnie ułatwia składnikom mineralnym (m.in. jonom sodu i chloru, związkom siarki, magnezu, wapnia, czy potasu) wnikanie w głąb ciała. Kąpiel z dodatkiem soli zawierającej sporo mikroelementów dostarcza zatem skórze substancji odżywczych.
Solanki przynoszą niesamowite efekty. Już po paru chwilach w lekko słonej wodzie czujemy się odprężeni, a nasze zmęczone, napięte i bolące mięśnie się rozluźniają. Ponadto dotlenia się skóra, wygładza naskórek, więc od razu wyglądamy młodziej i bardziej świeżo. Rany również goją się łatwiej, stąd poleca się sole do kąpieli także w rehabilitacji. Niezastąpione są więc w leczeniu rozmaitych chorób i urazów skóry. Na tym oczywiście nie koniec. Działając drażniąco na skórę, pobudzają one jednocześnie układ krążenia, a nawet przyspieszają przemianę materii, dlatego stosuje się je także nawet w leczeniu otyłości.


Działanie olejku Avocado:
  • uzyskiwany z tłoczenia na zimno dojrzałych owoców Avocado - drzewa pochodzącego z Ameryki Południowej,
  • jest bogaty w lipidy, w tym nienasycone kwasy tłuszczowe, z przewagą kwasu oleinowego, zawiera kompleks witamin A, D i E,
  • intensywnie nawilża i odżywia skórę,
  • zabezpiecza przed wysuszeniem i złuszczaniem się oraz zapewnia skórze gładkość i miękkość,
  • wspomaga procesy naturalnej regeneracji naskórka,
  • olej łatwo przenika przez naskórek, zawiera dużą ilość składników odżywczych i substancji aktywnych.






Plusy:
- mandarynkowy zapach
- wydajna (500g starcza na sporą ilość kapieli)
- proste, wygodne w użyciu opakowanie
- cena (17,50zł za 0,5kg)
- szybko i całkowicie rozpuszcza się w wodzie, nie barwiąc jej
- po użyciu skóra jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku


Minusy:
- denerwowały mnie pływające w wodzie suszone kawałki Avocado. Musiałam je łowić, bo z nimi kąpieli nie była aż tak przyjemna ;p






Moja ogólna ocena: 5/5


Aktualnie jest to moja ulubiona sól do kąpieli, którą już całkowicie zużyłam. Za niedługo postaram się kupić kolejną. Używałam jej nie tylko do kąpieli, ale i do moczenia stóp ;) Także jeśli ktoś nie ma wanny, a ma sól może ją zużyć do kąpieli dla stóp. W rozdaniu organizowanym przeze mnie możecie wygrać taką właśnie sól do kąpieli, jednak jest ona o zapachu drzewa sandałowego. Także kto jeszcze nie wziął udziału w rozdaniu może to jeszcze zrobić :)


tutaj macie bezpośredniego linka do produktu       SÓL



LINK do rozdania

Serdecznie zapraszam :)

10 komentarzy:

  1. Ja też nie lubie jak mi w wannie coś "pływa" ;) kupiłam kiedyś eko sól z różą, nie doczytałam dokładniej, że z pąkami róży;) i te pąki niektóre były całe inne w kawałkach, były to kawałeczki łodyszek, listek, kwiatu, szypułki... no masakra;) też je wyławiałam;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na rozdanie;)

    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/urodzinowe-rozdanie-u-basia86.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mam prysznic:/ nie mam jak użyć tej soli, szkoda:(
    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania zestaw lancom'a:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam sól z dodatkami i denerwowały mnie pływające kwiatki lawendy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, bardzo kusząca propozycja. U mnie mogłoby sobie pływać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa <3 Kąpiel z sola = marzenie! szkoda ze po przeprowadzce pozostal mi tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie można dostać? :3
    Może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszystkie sole do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...