piątek, 25 października 2013

Metamorfoza mojego bloga


Hej :)
Jak sami widzicie wygląd mojego bloga diametralnie się zmienił, a to za sprawą Kasi z bloga juststayclassy.
Dzisiaj możecie podziwiać efekty jej pracy, która była ekspresowa! Wczoraj napisałam do Kasi maila z prośbą o pomoc w metamorfozie bloga, a dzisiaj jego wygląd jest taki jak chciałam.
Kasia miała ze mną ciężko, bo ciągle jej wymyślałam i marudziłam, więc dziękuję Ci kochana za cierpliwość :* Odwdzięczę Ci się za niedługo także wypatruj listonosza :D


BEFORE


AFTER



Mam nadzieję, że wam również podoba się nowy wygląd bloga :) Co o nim myślicie? :)
P.S. Kasiu jeszcze raz Ci dziękuję! Dzięki Tobie ten blog znów ożył :)

34 komentarze:

  1. Szkoda, że nie zostawiłaś sobie tej kobietki, mi się podobała :D Choć zmiana oczywiście jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobietka była fajna, ale chciałam coś zupełnie nowego :)

      Usuń
  2. mi tez tamta kobieta się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda ;)
    Jednak coś mi podrozdziały nie działają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zmiana bardzo podoba, tym bardziej że poprzedni baner (z tą kobietą) widziałam na jakimś innym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Był blog, który miał tą kobietę, więc teraz musiało być coś nowego ;)

      Usuń
  6. świetnie, ma dziewczyna zdolności - jak ja coś robię to zawsze przekąbinuję nie w tę stronę co chciałam :

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże jak tu teraz pięknie!

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapanowała taka harmonia i spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Poprzedni wygląd był ok, ale chciałam coś bardziej profesjonalnego ;)

      Usuń
  10. Jak dla mnie zmiana na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że nie jestem sama kobietka mi się podobała ale teraz też jest bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zmiana :) Ja też mam w planach odświeżyć wygląd swojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba ta zmiana:))

    OdpowiedzUsuń
  14. To Ty wypowiadałaś się jakiś czas temu pod wpisem Loli na fb odnośnie tego, że wszystkie jesteśmy z okolic Wodzisławia? :D W takim razie mi również będzie miło Cię poznać, do zobaczenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Poprzedni mi się bardziej podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozytywna zmiana :) muszę pomyśleć nad moją zmianą wyglądu bloga :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...