poniedziałek, 25 lutego 2013

Szampon przeciwłupieżowy do każdego typu włosów Avon Naturals


Hej słoneczka :)
Z powodu braku czasu ostatnimi czasy dzisiaj będzie bardzo krótka recenzja. Na odstrzał idzie szampon przeciwłupieżowy do każdego typu włosów Mięta i Drzewo Herbaciane Avon Naturals.






Plusy:
- cena (ja zapłaciłam za niego 4zł)
- wydajność
- zapach mięty i drzewa herbacianego rzeczywiście jest
- poręczne opakowanie
- dobrze myje włosy
- dobrze się pieni
- nie obciąża włosów
- u mnie łupież po dwóch myciach już zniknął
- gęsta, perłowa konsystencja
- daje przyjemne uczucie chłodu podczas mycia






Minusy:
- włosy nie mają po nim blasku
- skład nie jest zbytnio naturalny
- zapach na włosach utrzymuje się krótko


Jak dla mnie jest to najzwyklejszy szampon przeciwłupieżowy za rozsądną cenę. Osoby z farbowanymi włosami powinny go stosować jak najrzadziej, aby kolor szybko nie płowiał.
Nie wiem jak sprawdzi się u osób z częstą tendencją do powstawania łupieżu. Uważam, że za taką cenę warto mieć ten produkt pod ręką :)


Moja ogólna ocena: 4-/5

LINK: Opinie na Wizażu

8 komentarzy:

  1. Nie używałam tego szampony, ale cena zachęca do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za szamponami z avonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuję tego typu szapmonów i chyba mam troszkę racji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie szampon bardoz przyjemny w stosowaniu,tym bardziej za taka cenę,ale wiadomo co dla jednego dobre nie koniecznie dobre jest dla drugiego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś jeden z szamponów z tej serii i niestety strasznie plątał mi włosy. Ale zapachy mają ładne, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy mojej tendencji do łupieżu raczej by się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem potrzebuję szamponu przeciwłupieżowego, ale wtedy sięgam po sprawdzony Nizoral. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety u mnie te szampony się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...