sobota, 2 marca 2013

Peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli Yves Rocher- mój kosmetyczny hit


Hej cukiereczki :*
Jak wam mija dzień? :) Mam nadzieję, że dobrze :)
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić mój kosmetyczny hit, jakim jest peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli Yves Rocher 150ml.






Opis producenta: 
Pod prysznicem, dokładnie wymasuj ciało peelingiem i spłucz wodą. Stosuj 1-2 razy w tygodniu. Peeling jest pierwszym etapem pielęgnacji ciała.
Testowany pod kontrolą dermatologiczną.

Składniki pochodzenia roślinnego: puder z pestki moreli, sok z agawy, puder z pestki migdała i olej z sezamu z upraw biologicznych, olejek eteryczny z saro, mangiferyna z Madagaskaru.
Skóra jest delikatniejsza: 100%*
*Test przeprowadzony przez 27 kobiet stosujących peeling 2 razy
w tygodniu przez miesiąc.








Plusy:
- silnie zdziera martwy naskórek
- skóra jest po nim gładka i miękka
- ma przyjemny świeży, zapach, jednak nie pachnie morelą
- duże drobinki, które dobrze zdzierają w odpowiedniej jak dla mnie ilości
- nadaje się do stosowania na twarz, jeśli ktoś lubi mocne ścierki do twarzy
- poręczne i ładne opakowanie
- skład jest całkiem dobry (nie zawiera SLS-ów)
- nie podrażnił i nie uczulił mojej skóry








Minusy:
- cena (36zł za 150ml) nawet na promocji z opustem -40%


Plus/minus:
- nie pieni się (lubię pieniące się peelingi)
- rzadka konsystencja, jak na peeling, która mi nie przeszkadza
- średnio wydajny (przy użyciu na całe ciało starcza na około 10 razy)
- nie nawilża, ale też nie wysusza skóry








Zakupiłam ten peeling w promocji 2 za 1 i tylko w takiej promocji go kupuję. Wtedy dwa opakowania starczają mi na bardzo długi czas, przy stosowaniu peelingu raz w tygodniu.
Mógłby się nieco pienić, jednak jako że w składzie nie ma SLS-ów jest to zrozumiałe, że się nie pieni. Skład również skłonił mnie do zakupu (gdyby nie ten alkohol było by naprawdę fajnie).
To jest mój absolutny hit jeśli chodzi o silnie ścierający peeling do ciała. Stosuję go czasami do twarzy, jednak mam do tej części ciała inne przeznaczone tylko dla niej peelingi.

A wy macie swoje ulubione peelingi do ciała? Miałyście ten kosmetyk? :)

Moja ogólna ocena: 5-/5 (minus za cenę bez promocji 2 za 1)

LINK: Opinie na Wizażu

2 komentarze:

  1. Hey sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? If not then let's follow via gfc, bloglovin, lookbook and facebook! Let me know! Stop by me soon!xx

    With love ♥
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, może się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...