środa, 17 lipca 2013

Czerwony lakier do paznokci i silikonowa baza pod makijaż od Quiz Cosmetics- recenzja


Witam was serdecznie :)
Dzisiaj kolejna dawka (przedostatnia) recenzji związanych z kosmetykami Quiz Cosmetics.

Na pierwszy odstrzał idzie silikonowa baza wygładzająca pod makijażm Cashmere.
Powiem od razu, że kocham ją za cenę i jakość. Inne bazy są do niej podobne, a kosztują zdecydowanie więcej. Jak tylko mi się skończy kupię ją ponownie.





Plusy:
- przede wszystkim cena (9,79zł za 30ml)!
- trwałość makijażu zdecydowanie wydłużona
- idealnie rozprowadza się na niej podkład. Nic się nie roluje, nie ma smug itd.
- dobrze się wchłania
- przeznaczona dla każdego rodzaju cery
- nie zapycha porów: mimo parabenów w składzie nie wywołała u mnie wyprysków
- bezbarwna, silikonowa (jak sama nazwa wskazuje) konsystencja
- bazę rozprowadza się świetnie. Ma się uczucie, że palce się dzięki niej "ślizgają" na twarzy
- zmarszczki są skutecznie wyrównane dzięki czemu nie gromadzi się w nich podkład
- nie uczuliła i nie podrażniła mojej skóry
- długa data ważności aż do kwietnia 2015r ;p
- proste opakowanie na zakrętkę, z którego w łatwy sposób możemy wydobyć kosmetyk

Minusy:
- dostępność: nigdzie nie mogę znaleźć kosmetyków tej firmy poza ich stroną internetową :(
- skład trochę nie za ciekawy, ale czego się spodziewać za cenę niecałych 10zł






Moja ogólna ocena 5-/5
LINK: Opinie na Wizażu

Kolejnym kosmetykiem, który dostałam od tej firmy jest lakier do paznokci w kolorze intensywnej czerwieni Nr 09. Jest to kolor uniwersalny i zawsze modny jeśli chodzi o paznokcie :)
Od razu go na nie nałożyłam i jak zawsze zresztą nierówno :P A oto efekty i opinia na temat tego właśnie lakieru do paznokci :)





Plusy:
- cena około 3zł
- malutkie i ładne opakowanie
- pędzelek wygodny w użytkowaniu
- trwałość niczego sobie jak za taką niską cenę. Bez żadnych utwardzaczy itp wytrzymał mi bez odprysków 3 dni
- wydajny

Minusy:
- aby kolor był intensywny trzeba nałożyć dwie warstwy 
- i jak zwykle ta nieszczęsna dostępność






Moja ogólna ocena: 4/5

Podsumowując: bazę silikonową lubię za przedłużenie trwałości makijażu, świetne rozprowadzanie oraz za nie wywołanie u mnie efektu zatkanych porów. 
Lakier do paznokci zaś za intensywną czerwień, małą buteleczkę i całkiem dobrą trwałość przy codziennym sprzątaniu i zajęciach praktycznych w szpitalu.

A wy lubicie ich lakiery? :)


 
 Link do ich strony i sklepu internetowego: KLIK

13 komentarzy:

  1. bazepod makijaż chętnie sama bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier śliczny :) bazy nie miałam ale też wygląda na sensowną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo jestem ciekawa takiej bazy, nigdy nic nie stosowałam takiego, ale efekt przedłużenia trwałości to ogromny plus

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam tylko lakiery od nich i kupowałam je na bazarku...

    OdpowiedzUsuń
  5. na bazę się nie skuszę, bo używam bazy sporadycznie,a lakier fajny ma odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale używałam bazę silikonową z Marizy - jestem zachwycona! uwielbiam ten efekt, właśnie muszę zamówić kolejne opakowanie. Kosztuje 13,9, więc cena też dość przyzwoita. Nie miałam okazji testować baz droższych firm, ale wydaje mi się, że dużej różnicy raczej nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta baza jest fajna,ale ten skład u mnie by pewnie dał o sobie znać,a lakier piękny :O

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków z tej firmy, baza w sumie fajna ale na ścisłość mi nie potrzebna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam czerwony kolor na paznokciach!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor lakieru piękny. A z tej firmy u mnie królują lakiery Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak gdzieś trafię na bazę, na pewno kupię ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...