poniedziałek, 15 lipca 2013

VERONA- oliwkowy krem do rąk dla suchej skóry dłoni: coś dla osób potrzebujących nawilżenia


Cześć :)
Dzisiaj o moim ulubieńcu jeśli chodzi o kremy do rąk, który dostałam w ramach współpracy z JM Spa & Wellness.
Mowa o oliwkowym kremie do rąk VERONA, który dostał już tytuł Qultowego kosmetyku :)
Krem ten pokochałam od razu za zapach oraz malutkie opakowanie idealne do torebki :)
Nie miałam jeszcze żadnego produktu od Verony, ale myślę, że krem ten nie będzie ostatnim kosmetykiem tej firmy w mojej kosmetyczce ;)



Zacznijmy może od opisu producenta i składu:




Jego plusy to:
- piękny, oliwkowy zapach
- nawilża skórę rąk
- bardzo szybko się wchłania
- idealna do torebki wielkość tubki
- ładne, zielono-białe opakowanie u dołu z solidnym zamknięciem
- po zastosowaniu skóra jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku
- cena przystępna bo 6,50zł za 75ml
- konsystencja średnio gęsta, ale odpowiednia dla kremu do rąk
- wydajny

Minusy: brak :)





Krem ten bardzo polubiłam za zapach i bardzo szybkie wchłanianie. Nie dziwię się, że kosmetyk ten zyskał status Qultowego Kosmetyku :)
Jak ten krem mi się skończy to na pewno zakupię kolejne jego opakowanie, bo jest naprawdę świetny.

Jak najbardziej polecam! :)

Moja ogólna ocena: 5/5

Krem ten zakupić można w sklepie internetowym firmy JM Spa & Wellness (bezpośredni link do produktu) --->     KREM DO RĄK



Tutaj macie linka do ich oficjalnej strony:    JM SPA & WELLNESS

Fakt iż kosmetyk otrzymałam za darmo nie wypłynął na moją opinię.

9 komentarzy:

  1. Nie znoszę kupować przez internet, nie umiem określić dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, uwielbiam, nawet w ciemno.

      Ewa

      Usuń
  2. o, akurat mi się krem do rąk kończy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce wypróbować ich serum do twarzy strasznie mnie intryguje;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm uwielbiam oliwkowe zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go kiedyś i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego kremu i na razie go nie wypróbuje ;). Może jak skończą mi się zapasy :).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...