czwartek, 24 lipca 2014

Tołpa Dermo Face Rosacal: łagodzący krem wzmacniający na dzień


Hej :)
Dziś chciałabym wam opisać działanie łagodzącego kremu wzmacniającego na dzień z SPF 10 firmy Tołpa z serii Dermo Face Rosacal. Jako, że mam kilka kosmetyków tego producenta i większość spisuje się u mnie dobrze, postanowiłam sięgnąć po ten krem bez żadnego zawahania. Skusiłam się na niego także ze względu na napis "na opakowaniu Stylowy Kosmetyk 2012". Z kremem tym wiązałam wielkie nadzieje, ponieważ mam dosyć problematyczną cerę i mało, który krem jej pasuje. Czy pomógł mojej skórze? O tym poniżej :)



Zacznijmy od opakowania tego produktu. Krem znajduje się w aluminiowej tubce, która przedłuża ważność i działanie składników, poprzez niezasysanie powietrza i bakterii. Bardzo mi się to podoba, ponieważ wiem, że składniki są odpowiednio zabezpieczone i krem będzie dłużej spełniał swoje działanie.
Zapach tego kosmetyku jest bardzo przyjemny. Lekko słodkawy, delikatnie kwiatowy, ale nie chemiczny. Niestety szybko ulatnia się z twarzy i jest praktycznie od razu po nałożeniu niewyczulany.
Konsystencja produktu jest lekka i średnio gęsta. Kolor kremu idzie w kierunku zieleni i żółci, a to dlatego, że zieleń ma maskować zaczerwienienia. Czy to robi? Przy delikatnym rumieniu widoczna jest delikatna korekcja koloru, ale przy większych naczynkach, czy plamkach niestety maskowanie jest nijakie. Wybaczam to jednak temu produktowi, ponieważ do korekcji kolorytu jest korektor i podkład, a nie krem. Czy krem ten wzmacnia naczynka? Niestety nie wiem, bo na twarzy póki co nie mam jeszcze popękanych naczynek krwionośnych.
Kolejne działanie to regeneracja mikrouszkodzeń i łagodzenie podrażnień. Tutaj się zgodzę, że krem ten wspomaga regenerację. Rany na twarzy goją się nieco szybciej niż zazwyczaj. Nawilżenie też jest odczuwalne i to w takim stopniu, że moja przesuszona skóra zaczyna powoli wracać do normy. Przypuszczam jednak, że jest to zasługa picia większej ilości wody niż zazwyczaj, a nie samego tylko kremu.
Minusem tego produktu jest niestety spływanie makijażu i świecenie się skóry już po dwóch-trzech godzinach od nałożenia go na twarz. Trzeba później się przypudrowywać, bo inaczej wyglądamy jak słońce w pełnej krasie. Jeśli krem położymy na uszkodzoną skórę to przez chwilę odczujemy pieczenie. Nie trwa ono jednak dłużej niż 2-3 sekundy. Poza tym krem mnie nie uczula i nie podrażnia, nie spowodował wysypu pryszczy i zatkania porów.
Wydajność kremu jest rewelacyjna. Wystarczy tylko odrobina i mamy go rozprowadzonego na całej twarzy. Ja ten krem stosuję już 3 miesiące i nadal mam ponad połowę tubki. Kremik wchłania się bardzo dobrze i szybko. Nadaje się do stosowania pod podkład.
Cena tego kosmetyku jest całkiem spora. 42,99zł za 40ml to nie jest mało jak na krem. Można go zakupić w Super Pharm'ie, Rossmann'ie i wielu aptekach. Radzę polować na promocje, bo czasami można go zakupić nawet za 25-30zł i wtedy taki krem jest warty zakupu.


Czy warto zakupić tan krem? Warto, ale gdy kosztuje mniej niż 30zł. Działanie jest całkiem dobre, ale denerwuje mnie fakt, że po niedługim czasie od nałożenia kremu moja skóra świeci się jak żarówka. Jednak jak na razie krem sprawdzał się u mnie dobrze i mam nadzieję, że tak pozostanie do zużycia całego opakowania.

Moja ogólna ocena: 4/5

LINK: Opinie na Wizażu

25 komentarzy:

  1. Polecam , rzeczywiście sa dobre i wydajne te kosmetyki i nie uczulają, jesli jest wrażliwa cera , przydatna recenzja :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalona wydajność! :) Ja się czaję na parę produktów z Tołpy ale zakupy odkładam w nieskończoność...

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawy, jak skończę swój krem to może skuszę się na ten o ile będzie jakieś fajne promo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie byłabym z niego zadowolona skoro po 2 godzinach już bym się świeciła jak żarówka i spływałby mi makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej nie byłabym z niego zadowolona, bo moja cera i tak szybko zaczyna się świecić

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja jak najbardziej przydatna , tak jak piszę koleżanka wyżej :)
    Jednak ja na prawdę nie polecam go osobą które mają tłustą cerę, albo nawet mieszaną.. strasznie się po nim swieciłam.. i to nie tak jak piszesz, po 2-3 h tylko po 30 min !!:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wypróbuję go, te spływanie makijażu mnie odstrasza !

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie dla mnie, świecę się i bez kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie denerwuje ta tubka bo mi sie wygina jak nienormalna :D moja wersja nocna jest dość ciekawa aczkolwiek ma swoje humory :D raz lepiej działa, a czasami cera po nocy z nim jest taka mało energetyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi by świecenie nie przeszkadzało, raczej cena. Ale w Tołpa jest często w promocyjnych cenach w Super Pharm..

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię te kremy zwłaszcza jak kosztują mniej niż 30zł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kremik ale nie wiem czy chciałabym go kupić.
    Może poniżej 30zł bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś byłam zafascynowana Tołpą,ale w koncu doszłam do wniosku, ze ogolnie te kosmetyki nie sa warte swojej ceny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi niestety bardzo zaszkodził :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys chciałam sobie kupic balsam od nich bo miałąm próbke :) jednak jak zaszłam do sklepu i zobaczyłam cenę to zrezygnowałąm ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę go wypróbować, wiele kremów zatyka mnie strasznie. :( może on sprawdziłby się lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jezeli jest zarowka to nie dla mnie :( mam straszne problemy ze swieceniem

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ten sie nie skuszę, ale chętnie kupie kiedyś przeznaczony do mojej cery : )

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten krem w zapasach :) aktualnie używam na naczynka kremu z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niezły produkt :) coraz bardziej przekonuję sie do tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurde szkoda,że się po nim świecisz..;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na ostatnie dni rozdania ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. w regularnej cenie trochę drogo ;) szkoda, że niedługo po aplikacji skóra sie świeci ;)
    mam płyn micelarny tej marki i nie lubię się z nim jakoś szczególnie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...