poniedziałek, 3 grudnia 2012

Płyn Micelarny AA Ultra Nawilżenie- recenzja


Hej :)
Dzisiaj przychodzę do was, z recenzją micelarnego płynu do demakijażu oczu i twarzy firmy AA przeznaczonego dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
Zakochałam się w nim od pierwszego użycia! Teraz to mój absolutny ulubieniec jeśli chodzi o demakijaż! :)


Plusy:
- nie podrażnia oczu (w moim przypadku wiele preparatów do demakijażu strasznie podrażniało moje oczy, a ten nie, nawet gdy nieco płynu dostanie się do oka!- nic mnie nie szczypie!)
- ma całkiem przyjemny zapach
- nie posiada parabenów, alergenów i barwników
- rewelacyjnie zmywa makijaż, a jeśli chodzi o rzęsy, przetrę je delikatnie 3-4 razy i tuszu już nie ma :)
- daje uczucie nawilżenia
- jest dosyć wydajny
- cena również nie jest zła, można go nabyć na promocji za 6,99zł 

Minusy: nie zauważyłam :)


Z czystym sumieniem polecam ten płyn micelarny szczególnie tym osobom, które mają wrażliwe oczy i cerę. To jest aktualnie mój hit i ciężko będzie się mi z nim kiedykolwiek rozstać :)

14 komentarzy:

  1. fajnie wiedzieć, ja jestem wierna płynowi do demakijażu z ziai, ale może następnym razem się na niego skuszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również go uwielbiam i polecam każdemu - nawet osobom, które mają wrażliwą skórę :) dokładnie zmywa makijaż przy czym jest bardzo delikatny i nie powoduje podrażnień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie bardzo podrazniał ten płyn

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że trafiłaś na kosmetyk, który tak dobrze Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale od dłuższego czasu używam własnoręcznie zrobionego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam płyn micelarny z AA Therapy i jest świetny, mój niestety był trochę droższy, bo kupowany w aptece, ale teraz będę szukała promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I've just discover your blog and I really like it! I'd like us to stay in touch :)
    Would you like to follow each other?

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez mam bardzo wrazliwe oczy, np. jak mam jakis genialny krem, po ktorym moja skora czuje sie jak nowo narodzona:D to moje oczy cierpia :(
    dodaje do obserwowanych :D i w sumie nie wiem dlaczego dopiero teraz:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam niestety wrażliwe oczy, teraz używam płynu do demakijażu z Ziaji i jest ok, ale wszystkie inne które miałam niemiłosiernie szczypały...
    Życzę powodzenia w zapuszczaniu włosów i polecam Vitapil - nie dość, że włosy przestały mi po nim wypadać to jeszcze szybciej rosną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam całej serii AA do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii i byłam zadowolona z każdego kosmetyku. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na razie jestem wierna micelowi z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno dostałam ten płyn od mojej przyjaciółki blogowej Ani,jeszcze go nie używałam,ale mam nadzieję,że będzie świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie jakoś średnio odpowiada, szczypie w oczy i mam wrażenie, że nie radzi sobie w 100% z tuszem.
    Ostatnio wymieniłam go na Eveline.

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...