wtorek, 16 kwietnia 2013

Kojący krem nawilżający EMOLIENT LINUM do skóry suchej, bardzo suchej i atopowej DERMEDIC- mój ulubiony krem do twarzy ;)


Cześć :)
Dzisiaj chciałabym wam pokazać krem do twarzy, który mnie bardzo pozytywnie zaskoczył, bo dobrze nawilżył moją skórę, a niestety mało który krem to potrafi...
Tak więc tym oto cudem jest kojący krem nawilżający EMOLIENT LINUM dla skóry suchej, bardzo suchej i atopowej DERMEDIC.






Krem ten zakupiłam w Super Pharm'ie, ponieważ był wtedy w promocji, a że nie miałam nigdy żadnego kosmetyku z firmy DERMEDIC, więc postanowiłam kupić i przetestować ten właśnie krem.
Pierwsze użycie nie było miłe. Po nałożeniu krem wręcz palił moją skórę, jednak po około 20 sekundach przestał. Pomyślałam sobie wtedy: co ja to kupiłam?! Na szczęście kolejne użycie nie było już bolesne, a każde kolejne powodowało coraz lepszy efekt. Tak oto pod koniec opakowania stwierdziłam, że jest to najlepszy krem jaki miałam. Dlaczego? Odpowiedź poniżej :)






Opis producenta:
KOJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY EMOLIENT LINUM dzięki zawartości oleju lnianego bogatego w nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3, Omega 6 i Omega 9 skutecznie łagodzi podrażnienia skóry, poprawia jej elastyczność oraz przyspiesza regenerację naskórka. 
Synergicznie działający Squalane i Sensiva S.C.50 zwiększają i przyspieszają przenikanie pozostałych składników aktywnych przez skórę, ograniczając utratę wody. Masło Shea długotrwale natłuszcza i nawilża skórę oraz tworzy barierę ochronną wzmacniając i odbudowując naturalny płaszcz hydrolipidowy. 
Krem nie wykazuje właściwości drażniących i uczulających. Dzięki lekkiej konsystencji Kojący krem nawilżający Emolient Linum szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu.
Rezultat: Skutecznie łagodzi podrażnienia skóry, poprawia jej elastyczność i koloryt.







Plusy:
- rzeczywiście NAWILŻA!
- po czasie łagodzi skórę, a zaczerwienia znikają
- szybko się wchłania
- dobry pod makijaż (podkład się nie roluje)
- nie uczula, nie podrażnia
- ma delikatny zapach
- nie zapycha
- wydajny
- ma lekką konsystencję
- ładne, proste, higieniczne opakowanie
- skóra po jego zastosowaniu jest miękka
- cena w promocji około 14zł, bez promocji też tani, bo kosztuje 23-24zł


Minusy:
- gdy przesadzimy z ilością wtedy krem pozostawia delikatny film








Podsumowując: Zakochałam się w tym kremie do twarzy! Jest to jedyny krem, który rzeczywiście nawilżył mi cerę, a jego cena jest jak dla mnie niska, jak na takie działanie!
Polecam szczególnie osobom z bardzo suchą i wrażliwą cerą :)

Ciekawostka:
Firma DERMEDIC to polska firma, a jak wiadomo naszych wspierać trzeba :)

Moja ogólna ocena: 5/5

LINK: Opinie na Wizażu

8 komentarzy:

  1. Dobrze ,że udało Ci się trafić na krem z którego jesteś zadowolona . Same plusy , dobrze ,że produkt szybko się wchłania ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde właśnie szukam kremu który nawilży a nie zapcha:) a mam do tego skłonności;/ miałam kiedyś krem z tej firmy ale miałam drogi, tzn mamie podkradałam;p kosztował koło 40 zł i zawsze szkoda mi było wydać tyle na krem.. a tutaj widzę w dobrej cenie:) ale myślę że i tak warto wydać więcej bo te co kupiłam po prostu leżą nieużywane;p także skupię się na niego po Twojej recenzji i ogólnym opisie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak na marginesie, masz literówkę w słowie DERMEDIC zjadłaś M w pierwszym tym użytym wyrazie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi ;) Już poprawiłam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Taki krem to coś dla mnie, będę się za nim rozglądać.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Dermedic, ale tego kremu jeszcze nie miałam okazji poznać. A z tego co czytam, warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jutro postaram się wrzucić jakieś zdjęcia. używam go pod oczy, dobrze się rozprowadza i ma dobre krycie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę. Też stale od dłuższego czasu używam Dermedica kremu. Bardzo koi moją skórę twarzy.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...