poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Naturalne mydło RUMIANKOWE- The Secret Soap Store, czyli duża kostka za niską cenę :)


Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją Naturalnego Mydła Rumiankowego The Secret Soap Store, które otrzymałam od firmy JM Spa & Wellness w ramach współpracy. Fakt, iż otrzymałam go za darmo, nie wpłynął na moją opinię. 






A więc do rzeczy :)
Opis producenta:
Naturalne mydło z dodatkiem ekstraktu z rumianku, który ma właściwości kojące, regeneruje, oczyszczające skórę i relaksujące. Odżywia skórę zapewniając jej zdrowy wygląd i piękny koloryt.
Do produkcji mydła naturalnego wykorzystywane są wióra mydlane z olejów roślinnych, pochodzących  z upraw kontrolowanych biologicznie. Podstawą wysokiej jakości mydła naturalnego jest wyjątkowe połączenie oleju palmowego, oleju kokosowego oraz oliwy z oliwek. W mydłach naturalnych zamknięty jest czar gajów oliwnych i urok palm kokosowych.
Wszystkie kosmetyki produkowane przez Scandia Cosmetics SA są wytwarzane według naszych pomysłów, własnych receptur. Produkt przebadany dermatologicznie, ekologiczny, nie testowany na zwierzętach, nie zawiera organizmów modyfikowanych genetycznie.





Plusy:
- ma delikatny rumiankowy zapach
- nie podrażnia
- zawiera wysuszony, rozdrobniony rumianek
- po zastosowaniu skóra jest miękka, odżywiona i dobrze oczyszczona
- łagodzi podrażnienia
- ma naturalny skład, w którym możemy znaleźć m.in.olej ze słodkich migdałów, rumianek, mieszaninę kwasów tłuszczowych z oleju palmowego
- dobrze się pieni
- niesamowicie wydajne!
- cena! W sklepie pl-uroda.pl jest za 9,90zł!!!


Minusy:
- zbyt duża kostka, która utrudnia użytkowanie
- lekko szczypie w oczy, gdy dostanie się do nich piana mydlana
- brak czerwonej glinki w składzie, a na opakowaniu napisano: "Mydło z Czerwoną Glinką"! (zdj. powyżej)


Ani Plus, ani Minus:
- po zastosowaniu skóra jest lekko napięta, jednak nie jest wysuszona (wystarczy nałożyć krem i wszystko od razu wraca do normy)






Moja ogólna opinia: 4/5
Odejmuję jeden stopień za zbyt dużą, nieporęczną kostkę oraz za brak czerwonej glinki w składzie, która według opisu na opakowaniu powinna być.
Jak dla mnie jest to całkiem fajne mydło za niską cenę, jednak uważam, iż kostka powinna być o połowę mniejsza lub podzielona na dwie części.


Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu internetowego JM Spa & Wellness oraz do odwiedzenia ich adresu firmowego. Linki znajdziecie poniżej ;)



 link do sklepu internetowego
oraz do ich adresu firmowego

9 komentarzy:

  1. Faktycznie wielka ta kostka , ale wygląda fajnie. U mnie niebawem recenzja BIO mydła Jabłko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że mam próbkę tego samego mydełka, jednak moje jest tylko rumiankowe, nigdzie nie ma wzmianki o czerwonej glince.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobra recenzja i świetne zdjęcia, zachęciłaś mnie do tego mydełka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, aczkolwiek nie stosowałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie da się jakoś przełamać , przekroić tej kostki? fajne mydełko, firmy nie znam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, ale niestety po przekrojeniu mydło się rozwarstwia i kruszy.

      Usuń
  6. Hi! your blog and your pics are great!!!Full of interesting tips!
    step by me if you have time, we might follow each other!!!!
    Have a good sunday !
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...