niedziela, 3 listopada 2013

Preparat antycellulitowy z algami firmy Marion


Witam was serdecznie ;)
Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku. Dzisiaj napisze kilka zdań na temat produktu firmy Marion, który dostałam do testów od firmy JM Spa & Wellness.

Produktem tym jest preparat antycellulitowy modelująco-wyszczuplający z algami. Można go stosować na brzuch, pośladki oraz uda.
Od razu zaznaczę, że nie jestem zwolenniczką tego typu kosmetyków. Dla mnie są one zbędne, ponieważ uważam, że tylko dieta i codzienne ćwiczenia w połączeniu z takimi właśnie antycellulitowymi produktami mogą zwalczyć cellulit. Inaczej samo smarowanie takimi kosmetykami nic nam nie da. 



Zacznijmy jednak od słów producenta:



Moja opinia: kosmetyk znajduje się w saszetce, która starcza na jedno użycie. Jest koloru brązowego, ma średnio gęstą konsystencję, jednak nie wpływa ona na nakładanie produktu na ciało. Zapach średnio przyjemny, ma w sobie nutkę mięty.
Po nałożeniu na skórę, już po chwili zaczynamy odczuwać uczucie chłodzenia. W zimę wolałabym jednak używać czegoś rozgrzewającego, bo gdy w domu mamy niezbyt ciepło, to nikt nie będzie chciał się dodatkowo ochładzać :P
Kosmetyk mamy pozostawić na skórze przez około 30min. Radzę w tym czasie owinąć się jakąś folią, bo inaczej wszystko ubrudzimy jak usiądziemy.
Po zmyciu letnią wodą moja skóra była wyraźnie wygładzona, elastyczniejsza, a jej koloryt wyrównany, jednak cellulit nadal był i będzie dopóki nie zacznę ćwiczyć i mieć diety.
Cena tego preparatu to 3,70zł, więc trochę dużo jak na jednorazowe użycie, a zakupić go można m.in. w sklepie internetowym naturalna.eu.


32 komentarze:

  1. nie kupuję nawet takich produktów, bo nie pomogą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :D Testuję tylko te, które dostaję, ale i tak mam podobne zdanie na temat tych kosmetyków niezależnie od firmy (wszystkie działają niemal identycznie)

      Usuń
  2. zgadzam się w 100% - dieta i ćwiczenia ;-) no i masowanie... więc też nie wierzę specjalnie w takie cuda, ale zazwyczaj takie produkty przynajmniej łanie wygładzają skórę ;-) a to już coś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało znana nam marka, dieta i ćwiczenia to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem mega zadowolona, pierwszy dzień nic, a na drugi moja skóra była prawie bez cellulitu, a mam go dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem pod wrażeniem. Widocznie na mój ogromny cellulit nic nie zadziała :P

      Usuń
  5. dokładnie, dieta i ćwiczenia :) tylko coś ostatnio ciężko mi się do nich zebrać :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę, że jakiś kosmetyk pomoże na cellulit itd, ale fajnie, że jednak trochę napina i wygładza skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda pieniążków na takie "cuda" ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wierzę w takie produkty,zgadzam się,ze należy ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba, tylko niektórzy to są lenie np. ja :D

      Usuń
  9. Czyli efektu odsysu świństwa na udach nie ma. A już się łudziłam, że wynalazłaś takie cudo. Ja bym chętnie ćwiczyła... tylko tak jakoś mi się nie składa :( Bo jestem leń śmierdzący. Tak, powiedziałam to głośno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ogromnym leniem :D Nie jesteś sama :D

      Usuń
  10. też nie wierze w działanie tego typu produktów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro wygładza to muszę wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie próbowałam tego produktu.
    obserwuję ;**
    Miło będzie Cię poznać na spotkaniu w Rybniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a wiesz, że mam ten produkt? leży w szafie i czeka na przeterminowanie:D odstrasza mnie uczucie chłodu + fakt, że (tak jak Ty) nie wierzę w jego cudowne działanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj do lata :) Może wtedy ten efekt chłodzenia będzie przez ciebie wręcz pożądany :)

      Usuń
  14. saszetka mała, aby wyrobić sobie lepszą opinię przydałoby się jej kilka razy użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale firma przysłała mi tylko jedną saszetkę pisząc, że jest to produkt pełnowymiarowy i nie miałam zbytniego wyjścia. Dla mnie i tak jest to produkt, który na cellulit nie pomoże tak jak cała seria innych tego typu kosmetyków.

      Usuń
  15. takie produkty musiałoby się stosować baaardzo regularnie to wtedy może coś by pomogły a jak wiemy z tym problemem jest trudno walczyć.
    zapraszam do mnie na rozdanie http://www.thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W sam raz na raz w takim razie ;) nie miałam okazji testować, ale myślałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuda na kiju, posmaruję się i będę piękna, gładka, idealna. Nie wierzę w tego typu kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie cena za wysoka na jedną saszetkę
    ale ja w takie preparaty i tak nie wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy,nie wiedziałam że Marion ma w swoim asortymencie tego typu kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Również nie wierzę w cudowne działanie kosmetyków wyszczuplających. Rusz i zbilansowana dieta to jest to!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...