wtorek, 8 stycznia 2013

Mus do ciała Masło Shea i Trufla Czekoladowa Avon


Cześć :)
Dzisiaj coś dla czekoladoholików :) Mianowicie już dość dawno zakupiłam sobie jedwabisty mus do ciała "Masło Shea i Trufla Czekoladowa" firmy Avon i dziś chcę wam opisać swoje wrażenia z nim związane.






Plusy:
- ZAPACH! Ciasteczkowo- czekoladowy :) Uwielbiam go! Jednak dla niektórych może być mocny
- zapach ten utrzymuje się dość długo na skórze, a moja pidżamka pachnie nim kilka dni ;p
- konsystencja nieco hmm "puchowa"?, która mi nie przeszkadza w kolorze perłowego brązu
- całkiem szybko się wchłania (nie wiem czemu pare dziewczyn napisało, że wchłania się długo)






Minus:
- niestety nieco brązowi skórę mimo, że producent nigdzie o tym nie napisał
- tworzy dziwną powłokę, ma się wrażenie, że jest się nieco "gumowym"?
- cena 20zł za 200ml w dużej promocji






Ani plus, ani minus:
- opakowanie jest nieco nieporęczne, jednak można z niego wydobyć cały kosmetyk
- delikatnie rozświetla skórę dzięki zawartości drobinek rozświetlających
- średnio nawilża oraz odżywia: nie polecam dla osób z nieco bardziej wysuszoną skórą 
- skład (na 5 miejscu jest Macadamia Ternifolia Seed Oil (olej makadamia), a na 7 Sesamum Indicum Seed Oil (olej sezamowy) jednak reszta składu nie powala na kolana)






Skład:
Aqua, Stearic Acid, Glycerin, Butylene Glicol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Phenoxyethanol, Sesamium Indicum Seed Oil, Parfum, Triethanolamine, Dimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, PEG-8, Methylparaben, Glyceryl Stearate Se, Ethylparaben, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Alcohol Denat., Tetrasodium Edta, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Butyrospermum Parkii(Shea) Butter, Theobroma Cacao(Cocoa) Extract, Tuber Magnatum Extract, Yellow5/Cl 19140, Red 33/Cl 17200, Blue 1/Cl 42090.


Moja ogólna ocena: 4/5

Ogólnie mówiąc lubię ten mus :) W szczególności jego zapach :) A wy miałyście styczność z tym musem? Może miałyście inne musy z Avonu? Co o nich sądzicie? :)

9 komentarzy:

  1. ja już kończę moje kupowanie kosmetyków tej firmy, :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki czekoladowe, ale z Avonu nie miałam, troszkę dziwnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pachnieć musi świetnie, szkoda że Avon mnie uczula...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za kosmetykami tego typu z Avonu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :D
    zapraszam do mnie : ))

    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno pięknie pachnie. Jakos ja po danych doświadczeniach z balsamami i olejkiem z avonu nie sięgam po tego typu kosmetyki od nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten produkt, nawet nie zużyłam go do końca bo mnie strasznie uczulił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam bardzo ciekawa tego musu, jak tylko pojawił się w katalogu. ale odpuszczę, bo warstwa którą zostawia doprowadzała by mnie do szewskiej pasji :) no i ten zapach, to może być dla mnie za dużo :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię go, szczególnie latem na opalonej skórze wygląda bardzo ładnie, a ten zapach mmmm.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...