środa, 16 stycznia 2013

Śródziemnomorska nawilżająca maseczka do twarzy z oliwką Avon SPA- recenzja


Hej :)
Przepraszam was za tą krótką nieobecność, ale ostatnimi czasy mam małe zawirowania w życiu i muszę je nieco uporządkować ;)
Na dzisiaj przygotowałam dla was recenzję śródziemnomorskiej nawilżającej maseczki do twarzy z oliwką Avon SPA.   







Nie wiem dlaczego, ale pokładałam w niej nadzieję na dobre nawilżenie i nieco się zawiodłam. Owszem nawilża, ale krótkotrwale. Jej plusy to delikatny, oliwkowy zapach, żelowa konsystencja oraz wydajność. Z łatwością się ją rozprowadza i zmywa. Skóra ma po niej zdrowy i świeży wygląd. Dość często jest w promocji i kosztuje wtedy 8,99zł lub częściej 9,99zł za 75ml.









Minusem natomiast jest to krótkotrwałe nawilżenie. Maseczkę trzymamy na twarzy przez 20 min, a już w tym czasie zaczyna znikać uczucie nawilżenia.Skład również nie jest zbytnio naturalny. Jednak maseczka ta mimo wszystko nie podrażniła i nie uczuliła mojej skóry. Cena bez promocji jest zbyt wygórowana jak na taki kosmetyk (23,99zł). Za tą cenę możemy znaleźć dużo lepsze maseczki nawilżające.









Nie jest to jakaś tragedia, ale osobom posiadającym suchą skórę jej nie polecam. Avon ma w swoim asortymencie lepsze maseczki, które warto kupić, jednak ta do nich nie należy.

A wy znacie jakieś godne polecenia nawilżające maseczki do twarzy? :)

Moja ogólna ocena: 3-/5

LINK: Opinie na Wizażu

14 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię maseczki nawilżające z flosleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię tą maseczkę, mi takie nawilżenie wystarcza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moge Ci polecic błotna maseczke z minerałami z morza martwego również z Avonu, zawsze do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś kupiłam w aptece taką maseczkę przeciwzmarszczkową Celia z kolagenem do aplikowania na twarz i pod oczy była bardzo fajna, ładnie nawilżała skórę,poza tym kosztuje coś koło 6 zł;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie maseczki nawilżające powoduję jeden stan - moja skóra albo się zapycha, albo wypluwa z siebie sebum... także ja ci nic nie polecę, bo już dawno zrezygnowałam z takiej formy nawilżania. wolę maseczki witaminowe, dotleniające.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś czaiłam się na maseczki z Avonu, ale dobrze, że w ostateczności ich nie kupiłam. Z moim brakiem organizacji i używania maseczki od święta, taka tubką zdążyłaby się popsuć na mojej półce... :P Saszetki niewygodna rzecz, ale przynajmniej zużyję w całości. ;) Jednak, na przyszłość: które maseczki z Avonu polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam maseczkę z Tajskim Kwiatem Lotosu i maseczkę z minerałami z Morza Martwego :)

      Usuń
  7. Ja używam maseczki drożdżowej z oriflame, jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest,dobrze nawilża skórę,przynajmniej moją.Pozdrawiam i życzę udanego wieczorku.Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna jest ta maseczka. Dołączam do grona obserwatorów, jeśli chciałabyś się odwzajemnić będzie mi naprawdę miło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe dziękuję za komplement.
    Ja co chodzi o te maseczki z planet spa, jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, nominowałam Cię do zabawy: http://tabularasaetc.blogspot.com/2013/01/blog-post_17.html
    Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za avonem ale seria PLANET SPA akurat mi odpowiada :) maseczki, peelingi i kosmetyki do pielegnacji stóp

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...