środa, 2 stycznia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku! + nieco prywatności ;)




Z okazji Nowego Roku 2013 chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego, zdrowia i miłości przede wszystkim oraz aby wasze postanowienia i marzenia spełniły się właśnie w tym nowym roku! :*


Mam nadzieję, że Sylwester wam się udał i że bawiłyście się do białego rana! Ja bawiłam się świetnie :D Pokażę wam nieco prywatnych zdjęć, a przy okazji poznacie moją tożsamość :)



Z kumplem Pawłem :)


 Początek Macareny- mało kto pamiętał jak się do tego tańczy ;p


 Z kolegą z Krakowa


Tańczymy, tańczymy!


Z kolegą Dawidem


Ekipa sylwestrowa niestety nie cała

8 komentarzy:

  1. Pieknie wygladasz :) Dziekuje za zyczenia i zachecam do spelniania swoich marzen - nie ma nic lepszego niz satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kreacja! I piękny kolor włosów! Tobie również wspaniałego roku 2013:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm...jaka sympatyczna ślicznotka :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z przedmówczyniami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny kolor włosów:) Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...