piątek, 4 stycznia 2013

Szampon z witaminą B3


Cześć :)
Na dzisiaj przygotowałam dla was króciutką recenzję znanego wam szamponu dla dzieci Bambino firmy Beiersdorf.






Plusy:
- nie podrażnia skóry głowy
- rzeczywiście nie szczypie w oczy
- dostępność 
- włosy są po nim gładkie 


Minusy:
- słabo się pieni
- plącze włosy
- jest bardzo mało wydajny 


Ani plus ani minus:
- skład (ma "dobre" (np. PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - olej rycynowy, Niacinamide - witaminaB3) i "złe" składniki (Sodium Myreth Sulfate, Sodium Laureth Sulfate)
- zapach (mi nie przeszkadza, ale jest nieco chemiczny) 
- gęsta konsystencja 
- oczyszcza, ale nie radzi sobie ze zmyciem olejków 
- cena (nam lepsze szampony dla dzieci, a kosztują dużo mniej niż ten np. rossmannowski baby dream)







Ogólnie nie stosuję tego szamponu do mycia włosów. Po dwóch myciach stwierdziłam, że moje włosy go nie lubią dlatego stosuję go do mycia pędzelków. Akurat w tym wydaniu sprawdza się dobrze :)

Moja ogólna ocena: 3-/5 

LINK: Opinie na Wizażu





8 komentarzy:

  1. Moim faworytem jest szampon Babydream i nie zamieniłabym go na żaden inny - jest po prostu idealny szczególnie jeśli olejuje się włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię myć włosy "dzieciowymi" szamponami - zwłaszcza żelem Babydream. Ma jeszcze fajniejszy skład i daje się "tuningować".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham krem z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim numerem 1 wśród szamponów jest czarny gliss kur ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koleżanka z moich okolic :) Mieszkam koło Jastrzębia:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego szamponu, ale lubię szampony dziecięce
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo dziękuję za recenzję, bo myślałam o kupnie, a jednak mój babydream jest lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli podobnie jak Baby Dream słabo się pieni, co powoduje ze umycie moich długich włosów nim jest bardzo wkurzające. Jakos szampony bez SLSów chyba sa jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...