piątek, 25 stycznia 2013

TAG- Liebster Award aktualizacja


Hej!
Niedawno znów zostałam nominowana do TAG-u Liebster Award. Tym razem przez T.R. Dziękuję za wyróżnienie mojej osoby :)

Aby nie przedłużać czytania przejdę do pytań jakie zadała mi T.R. Oto one:

 


1. Wyobraź sobie, czujesz przemożną potrzebę ufarbowania głowy. Jeśli masz do wyboru: wściekle czerwony, zielony, niebieski i neonowy żółty. Jaki wybierasz?
-Wściekły czerwony. Na nieco przygaszony odcień czerwieni farbuję się od dawna :)
2. Jak nazwałbyś swojego pupila, małą świnkę?
-Lili 
3. Łatwiej jest powiedzieć kocham czy pragnę?
-Kocham. Wydaje mi się, że w dobie dzisiejszych czasów to słowo jest coraz częściej puste i bez uczuć tak jak słowo przepraszam.
4. Gdybyś mogła wybrać zdolności. Latania i czytania ludziom w myślach, co byś wybrała?
-Czytanie ludziom w myślach. Chciałabym dzięki temu wiedzieć co tak naprawdę o mnie myślą :p
5. Białe, czy czarne?
-Absolutnie białe 
6. Co sprawia Ci najwięcej radości?
-Spędzanie czasu z osobami mi bliskimi
7. Choinka. Sztuczna czy żywa? Dlaczego?
- Żywa, ponieważ uwielbiam jej zapach


8. Twój ojciec i partner/mąż/chłopak. Czy widzisz w nich wspólne cechy? Jakie?
-Widzę. Obaj są uparci, ciężko z nimi pójść na kompromis, mają problem z wyrażaniem uczuć
9. Wierzysz w niebo i piekło, świat poukładany i podzielony na dobro i zło?
-Wierzę w niebo i piekło, a co do dobra i zła jest ono wszędzie. Są ludzie bardziej nakierowani na dobro, ale są też ludzie, którym bycie złym sprawia wielką przyjemność.
10. Pytanie z cyklu "Twoje Smaki". Jaką czekoladę lubisz najbardziej?
-Mleczną i białą :) Obie kocham całym sercem :)
11. O co chciałabyś być zapytana?
-Sama nie wiem o co :) Mnie można zapytać o wszystko ;p






Już dawno temu również zostałam nominowana do Liebster Award przez Justynę- dziękuję za wyróżnienie :)


Dla osób, które jeszcze nie wiedzą na czym ten TAG polega, krótkie przypomnienie:
"Nominacja Liebster Blog bądź Liebster Award jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań ".





Oto pytania jakie zadała mi Justyna :)

1. Jaką firmę kosmetyków do włosów poleciłybyście i dlaczego?
Macadamia Natural Oil, ponieważ kosmetyki tej firmy mają fajny skład, zapach i działają cuda na włosach. Niestety ich cena powala ;/
2. Jak często odwiedzasz salon kosmetyczny?
Średnio raz w miesiącu.
3.Jakie lody lubisz?
Waniliowe i o smaku ciasteczek :)
4. Ulubiony zapach?
Jeśli chodzi o perfum to „J'adore” Ch. Dior'a, a jeśli o sam zapach to zapach róży i lawendy.
5. Bez czego nie ruszysz się z domu?
Bez telefonu komórkowego.
6. Czym się zajmujesz na co dzień?
Studiuję na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Jestem na III roku położnictwa.
7. Jaki film polecasz na długie zimowe wieczory?
Komedie np. „Ted”, „Lejdis”, „Łatwa dziewczyna”.
8. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego co wpadnie mi w ucho, ale głównie jest to pop, r&b i reggae. Ostatnio mam „fazę” na dubstep'a i disco polo.
9. Jak relaksujesz się po ciężkim tygodniu?
Spotykam się ze znajomymi, bawię się na imprezach, oglądam kolejne odcinki moich ulubionych seriali :)
10. Maska czy odżywka?
Odżywka- nie trzeba jej tak długo trzymać na włosach jak maski ;p
11. I jak wrażenia - co najbardziej Ci się spodobało/podoba?
Sama nie wiem o co chodziło autorce, więc na to pytanie nie odpowiem :)


Przepraszam was bardzo, ale nie będę nikogo nominowała, ponieważ osoby, które chciałam otagować już dawno wzięły udział w tej zabawie :) Powyżej pokazałam wam kilka popularnych banerów związanych właśnie z tym TAG-iem :)

2 komentarze:

  1. dziękuje, że odpowiedziałaś! Brawurowo poszła Ci odpowiedź i troszkę dowiedzieliśmy się o Tobie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. :) fajne odp. Tez bym podobnie wybrala np.czerwien, czytanie w myslach:).
    A tedamusze obejrzec.buziaki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...