czwartek, 30 stycznia 2014

AKTUALIZACJA: Wyprzedaż blogowa! Przy zakupach za min 25zł wysyłka gratis, bądź możliwość negocjacji ceny!


Hej!
Jeśli śledzicie mojego fanpage'a to wiecie, że zrobiłam porządki w moich kosmetycznych zbiorach :)
Praktycznie wszystkie kosmetyki i rzeczy są nowe. Sprzedaję je ponieważ wiem, że i tak nie będę ich uważać, a może którejś z was się spodobają i je przygarnie :)


Zasady:
- produkty rezerwujecie pisząc wiadomość na maila: luckywoman0108@gmail.com
- o rezerwacji produktu decyduje kolejność zgłoszeń
- do cen produktów należy doliczyć koszty przesyłki (list polecony ekonomiczny: 8zł, list polecony priorytetowy 10zł- chyba, że waga przekroczy 1kg wtedy o 2zł więcej) nie wysyłam za pobraniem
- produkty wysyłam dopiero po wpłacie pieniążków na konto
- na wpłatę czekam a dni od momentu rezerwacji 

UWAGA: przy zakupach za min. 25zł przesyłka gratis, bądź możliwość negocjacji ceny!!!



- gąbeczka do twarzy (nowa)
- serum antycellulitowe (nowe)
- szminka Miss Sporty odcień 053 Watch Out! (użyta głównie do namalowania krwi na halloween: zużycie takie jak na zdjęciu)



- żel pod prysznic Nivea Angel Star
- glinka biała Anapska
- błyszczyk Glazel Diamond Coctail odcień nr 21 z drobinkami (niestety na zdjęciu wygląda niesamowicie ciemno)
 - peeling do twarzy Odina

 
- błyszczyk Lovers Ultra Shine nr 611
- pumeks z lawy wulkanicznej
- błyskawicznie nawilżający balsam do ciała
- nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów Equilibra
- sukienka H&M rozmiar 38 UŻYWANA 40zł stan dobry (możliwość wykonania zdjęć stanu faktycznego sukienki)


Buty NOWE (przeszłam się w nich tylko po domu)
Firma: H&M
Rozmiar: 38
Długość WKŁADKI: 25cm
Kolor: CZARNE
Koturny typu OPEN TOE
KORKOWA platforma
PLECIONE Z PRZODU
Imitacja ZAMSZU
Typ: Espadryle
WYSOKOŚĆ koturny 10cm
cena 50zł (możliwość negocjacji ceny) 



- torebka Avon nowa 55zł


 Zapraszam do zakupów :)

9 komentarzy:

  1. ile tego wszystkegoo! powodzenia w sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mam bana na zakupy kosmetyczne przez co najmniej pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne produkty, jedynie buty mi się nie podobają

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna sukienka :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://perfectladymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super tez planuje wyprzedaz
    sposobnawszystko.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...