wtorek, 2 października 2012

Batiste- suchy szmpon Blush i Tropical


Witam was kochani :)

Przepraszam was, że tak długo nie dodałam żadnego posta, ale niestety w akademiku nie miałam internetu. Teraz już jest, więc postaram się nadrobić zaległości :)

Otóż przychodzę dzisiaj z recenzją produktu, który jest już znany większości z was.
Jest to suchy szampon do włosów z firmy Batiste. Wiem, że w internecie można znaleźć wiele recenzji na jego temat, ale chciałabym dodać swoje trzy grosze ;p Może ta opinia zaciekawi osoby, które jeszcze nie znają tego produktu i w jakiś sposób zachęcę je do jego kupna :)


Zacznę może od tego, że jest to mój pierwszy suchy szampon i jestem w nim zakochana! Posiadam dwie wersje zapachowe tego kosmetyku: BLUSH (pachnie kwiatowo) i TROPICAL (pachnie kokosem). Mi przypadła do gustu wersja kwiatowa.
Jest jeszcze wiele innych wersji zapachowych, które mam zamiar wypróbować, jak tylko skończą mi się moje dwa obecne suche szampony. Niestety tego produktu nie można znaleźć w polskich sklepach kosmetycznych. Ja moje szampony zamówiłam (jeszcze w starej wersji opakowania) na Allegro za 39,80zł z wysyłką. Prawda jest jednak taka, że są one droższe na tej stronie internetowej, niż jakbyście kupili je w Wielkiej Brytanii przeliczając funty na złotówki. W dodatku w drogeriach angielskich często są na nie promocje.


Suchy szampon jest idealnym rozwiązaniem np. gdy nie mamy czasu umyć włosów, a chcemy je odświeżyć.  Na moich włosach efekt uniesienia i odświeżenia spowodowany zastosowaniem tego kosmetyku utrzymuje się przez kilka godzin, więc według mnie dosyć długo. Jedynym co mnie w nim denerwuje jest to, że pozostawia biały osad na włosach, który przypomina nieco łupież, nawet po wtarciu produktu. Trzeba się trochę namęczyć, żeby usunąć ten osad.


Tutaj macie link, w którym pokazano, jak stosować taki produkt i podane są nazwy wraz z cenami innych dostępnych na rynku suchych szamponów:


Filmik, który wam tutaj umieściłam pokazuje, jak używać suchego szamponu:
 
  
BARDZO POLECAM suche szampony właśnie z firmy Batiste, ponieważ mają najwięcej pozytywnych opinii w internecie i u mnie również się sprawdziły. Mam nadzieje, że moje zdanie poprą osoby, które także używały tego produktu.
Czy któraś z was testowała suchy szampon z firmy Syoss? Czytałam, że jest to najgorszy suchy szampon do włosów jaki istnieje na rynku.
Co wy sądzicie szamponach Batiste i jaki jest wasz ulubiony zapach, który byście mi poleciły?

3 komentarze:

  1. nigdy nie stosowałam suchych szamponów, ale może się skuszę i w jakiś zaopatrzę, zawsze może się przydać i chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co wzbrania mnie przed jego kupnem to niestety cena...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...