czwartek, 4 października 2012

Farbowanie włosów- farba Advance Techniques


Witam was moje drogie czytelniczki :)


Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję farby do włosów Advance Techniques firmy Avon.




Zacznę może od przedstawienia składu opakowania. A więc w opakowaniu znajdują się:



-preparat przygotowujący do farbowania (15 ml) 1



-emulsja aktywująca (70 ml) 2A



-krem koloryzujący (48 ml) 2B



-kuracja odżywcza do włosów farbowanych (20ml) 3





- ulotka
- rękawiczki


Skusiłam się na zakup tej farby, ponieważ jej cena była atrakcyjna - 12,99zł. Mój odcień to 6.66, czyli intensywna czerwień. 
Przyznam się szczerze, że mój kolor włosów, który mi wyszedł po pierwszym farbowaniu nie jest taki, jak na zdjęciu, ale farbowałam włosy, które były w odcieniu ciemnego blondu.
Tydzień temu farbowałam tą farbą po raz czwarty włosy. Niestety wyszedł mi kolor w odcieniu ciemnej wiśni i niestety wyszedł mi taki z mojej winy, ponieważ zamiast 20 min trzymałam tą farbę 40 min na włosach.
Ale gdy farbowałam tą farbą włosy trzeci raz to kolor wyszedł mi bardzo podobny do tego na zdjęciu.





Plusy:
- błyszczące włosy i nasycony kolor
- świetna odżywka po farbowaniu, która przepięknie pachnie i pozostawia włosy miękkie w dotyku
- nie miałam problemów z samodzielnym nakładaniem farby
- mocne rękawiczki dołączone do opakowania
- zapach farby, który można tolerować
- nie niszczy tak włosów, jak inne farby, dzięki 3-stopniowemu programowi (nakłada się odżywkę przed i po farbowaniu)
- fajnie się spłukuje
- pokrywa siwe słowy (farbuję moją mamę i to widzę)

Minusy:
- mój kolor szybko płowieje, ale może to wina tego, że odcienie rudego i czerwieni szybko się wypłukują.
-cena regularna, która wynosi 25zł. Jeśli jest na promocji np. za 12,99 tak jak ja ją kupiłam to jest ok ;p
Ja z mojej strony polecam tą farbę do włosów. Jestem z niej bardziej zadowolona niż z Pallette, czy Garniera. 






A wy używałyście już tej farby?

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, komentującym, a szczególnie obserwującym za danie mi szansy na prowadzenie tego bloga oraz za miłe słowa i porady :)
Jeśli nadal będziecie mnie aktywnie odwiedzać , to będę starała się organizować jakieś rozdania i konkursy. Także zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...