środa, 24 października 2012

Tajski kwiat lotosu


Cześć :)
Jako, że październik jest miesiącem maseczek przygotowałam dla was krótką recenzję maseczki głęboko oczyszczającej pory `Tajski kwiat lotosu` firmy Avon.

Jest to jedna z moich ulubionych maseczek do twarzy :)






Opis producenta:
Pielęgnacyjne skarby z Dalekiego Wschodu. Wyciąg z kwiatu lotosu cudownie pielęgnuje i chroni skórę, sprawia, że jest ona gładka i miękka w dotyku, a także neutralizuje wolne rodniki. Natomiast egzotyczne mleczko kokosowe ma doskonałe właściwości odżywcze, nawilżające i regenerujące.


Plusy:
- jest wydajna
- ślicznie pachnie
- pory są zmniejszone 
- skóra jest po niej delikatniejsza, gładsza i świeżo wygląda
- gęsta, kremowa konsystencja, dzięki której łatwo możemy rozprowadzić kosmetyk na twarzy 
- szybko się wchłania (gdy zmieni kolor z jasnofioletowego na biały wtedy wiemy, że mamy zmyć maseczkę) 


Minusy:
- pory są wprawdzie oczyszczone, ale raczej delikatnie, nie dogłebnie
- cena (na promocji można ją kupić, za 9,99zł, a promocje na maseczki z Avonu są dosyć często, jednak cena regularna 27zł to zbyt dużo) 






Skład: Aqua, Hydrated Silica, Ethylhexyl Palmitate, Propylene Glycol, Glycerin, Isoceteth-20, Cocamidopropyl Betaine, Titanium Dioxide, Xanthan Gum, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Parfum, Dimethicone, Disodium EDTA, Salicylic Acid, Menthyl Lactate, Alcohol Denat., Cocos Nucifera Oil, Sclerotium Gum, Cocos Nucifera Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, CI 17200, CI 42090. <1014524-010>

 
Moja ogólna ocena: 4/5

Link: Opinie na Wizażu


Chciałabym wam bardzo podziękować za ponad 50 obserwatorów w ciągu 30 dni istnienia bloga oraz za 1000 wyświetleń !!! Dla mnie są to naprawdę duże cyfry, nawet na takie nie liczyłam! Jesteście niesamowici <3 To dla was tworzę tego bloga i mam nadzieję, że będziecie mnie napędzać do dalszego jego tworzenia :)

15 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem zapachu tej maseczki :) Cena pozapromocyjna dość wysoka, ale jeśli kosmetyk dobrze działa to czemu by się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love this product a lot!)

    WatchMyBlogHere
    Love your blog! Hope you'll love mine and follow me back! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Never seen that one before, I should try it (or try to find it..))

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    OdpowiedzUsuń
  4. love!love!love!
    http://red-beast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam Avonu, dla mnie jest uczulający :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za milutki komentarzyk i wizytę:) zapraszam do wspólnej obserwacji jeśli zechcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ją wykończyłam, też byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, fajna ta maska, lubię jej zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. znając mnie to przeterminowałaby się..:) może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog i notka :)
    ja obserwuje i licze na to samo :p
    welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie normalna cena za wysoka, ale spróbuje:)
    obserwuje
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM;*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie się sprawdziła, jak będzie w promocji to znów się skuszę.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...