piątek, 26 października 2012

Profesjonaly lakier do włosów Allwaves


Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj przygotowałam dla was krótką recenzję lakieru do włosów firmy ALLWAVES professionnelle.




Lakier ten zakupiłam ponad dwa miesiące temu u mojej znajomej fryzjerki, która poleciła mi go ze względu na działanie i niską cenę.

Opis producenta:
lakier mocno utrwalający, nadający fryzurze precyzyjne wykończenie. Dzięki zawartości prowitaminy B5 i polimerów najnowszej generacji pielęgnuje i chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Nadaje włosom puszystość, fryzurze lekkość . Sposób użycia: rozpylać z odległości około 30 cm.
PRODUKT PROFESJONALNY.

Plusy:
- wydajny
- cena (za 750ml zapłaciłam 15zł!)
- nie skleja włosów
- utrwala
- nabłyszcza włosy

Minusy:
- zapach średnio przyjemny
- duże opakowanie, które trochę źle się trzyma, ale można się przyzwyczaić
- dostępność w niektórych salonach fryzjerskich




Skład: Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane,  Acrylates Copolymer, Potassium Hydroxide, Parfum,  Panthenol, Propylene Glycol

Moja ocena: 4/5

LINK: Opinie na Wizażu

10 komentarzy:

  1. nie używałam :) ale wygląda dość 'profesjonalnie' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cały czas postanawiam sobie kupić lakier i nie mogę się wybrać z zakupem hehe :p Super blog xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się poprawiam mój numerek 60
    Bardzo przepraszam, mam spowolnionego neta.

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałby mi się, szczególnie do grzywki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu nie uzywam lakierów, boję się o włosy, wiesz chemia i takie tam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great beauty blog!
    Thanks so much for your comment!I'm following you with GFC. I would love if you could follow me back.
    Love,
    Lali
    Lali pops of colour

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi miło;) ja tez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. I love hair spray :D it is essential to have a good one,for volume and long hold!
    Great blog,thanks so much for stopping by my blog and for your lovely comment x
    Following and I hope you have a lovely weekend x

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog!!
    now following, please follow back :)
    xoxo
    elegantlysimple01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam lakieru do wlosow z TAFT i jestem bardzo zadowolona,lubię jednak testowac wiec tego tez wypróbuję. Zachecam do śledzenia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...