poniedziałek, 29 października 2012

Mały haul kosmetyczny


Witam was moi drodzy :)
Na dzisiaj przygotowałam dla was króciutki post związany z moimi ostatnimi zdobyczami kosmetycznymi.
Produktów w sumie kupiłam mało, ale tylko dlatego, że czekam na paczuszkę z surowcami kosmetycznymi, które zamówiłam ze strony zrobsobiekrem.pl. Jak kurier przywiezie mi przesyłkę to na pewno pochwalę się tym, co zamówiłam :)






Wszystkie powyższe produkty kupiłam w cenie promocyjnej :)
1) Antyperspirant bez alkoholu GARNIER Mineral 48h Active Dry- ma całkiem przyjemny zapach, nie pozostawia białych śladów. Kupiłam go za 5,99zł

2) Krem głęboko nawilżający SPF 6 na dzień 30ml AQUAOPTIMA z firmy DERMIKA- zrecenzowałam go już na moim blogu :) Kupiłam go za 8,99zł co widać na zdjęciu i znów skusiłam się na niego z powodu ceny ;p

3) Peeling do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek i kwiatem pomarańczy 150ml firmy Avon- drobnoziarnisty peeling o bardzo przyjemnym zapachu. Miałam już go kiedyś i jestem z niego zadowolona. Zapłaciłam za niego 15zł.

4) Jedwab w płynie firmy BIOSILK 15ml- jedna z moich ulubionych odżywek do włosów bez spłukiwania. Cena 3,99zł.

5) Pogrubiający tusz do rzęs Super Full firmy Avon- cena 9,99zł.


Miałyście, któryś z tych produktów? Jeśli tak to chętnie przeczytam wasze opinie :)

11 komentarzy:

  1. Faktycznie ceny bardzo okazyjne :) bardzo lubię peelingi z planet spa Avonu i jedwab też bym przygarnęła - choć dla mnie najlepszy jest z ChI, natomiast na antyperspiranty z Garniera raczej nie spojrzę - mam nadzieję, że może Ty będziesz miała lepsze odczucia - ja nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że będziesz zadowolona z jedwabiu-jest świetny, a tusz z Avonu, miałam kiedyś i był ok, choć wolę Maybeline.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biosilk kiedyś byłam fanką, ale przejechałam się na jedwabiu, nie sprawdził mi się na dłuższą metę;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, bardzo mi się podoba!
    Super, że udało Ci się dostać to wszystko w takich cenach :)
    Pozdrawiam i będę zaglądać :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! Thank's for visiting my blog.. Following you now! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego z nich :) ciekawi mnie jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice purchases!
    Do you want to follow each other?
    If so, follow me and I will follow you back for sure!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten krem AQUAOPTIMA DERMIKA chyab też się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...