środa, 10 października 2012

Jericho Rose- odżywka Moc i blask Timotei


Hej, hej, hej :)

Dzisiaj przychodzę do was z krótką recenzją odżywki do włosów 'Moc i blask' z różą Jericho firmy Timotei.






Zakupiłam ją w Super-pharm skuszona jej ceną i reklamami jakie pojawiały się w różnych czasopismach. Kosztowała mnie 7,50zł.
Odżywka ma 200ml pojemności. Przeznaczona jest dla włosów normalnych.

Opis producenta:
100% Piękna. 0% Parabenów. 0% Barwników.
Odżywka Timotei Moc i Blask z wyciągiem z alpejskich ziół wzmacnia Twoja włosy i wydobywa ich naturalny blask.
 


Plusy:
- włosy po użyciu są miękkie, lśniące i gładkie
- konsystencja (nie za gęsta, nie za rzadka)
- ma całkiem fajny zapach
- opakowanie i dozownik pozwalają na przyjemne używanie produktu
- po jej zastosowaniu włosy fajnie się rozczesują i układają


Minusy:
- wydajność (po kilku myciach odżywki już nie miałam, przy moich półdługich włosach)






Skład produktu:
Aqua, Cetearyl Alkohol, Stearamidopropyl dimethylamine, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract (Róża Jerycha), Salvia Officinalis Leaf Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Artemisia Dracunculus Leaf/Stem Extract, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Amodimethicone, Dimethicone, Parfum, Sodium Chloride, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, Dipropylene Glycol, Propanediol, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Phenohyethanol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylpheryl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool



Ogólnie oceniam tą odżywkę na 4+. Całkiem fajna, ale ja nadal będę eksperymentowała z innymi produktami odżywiającymi włosy :) 

A wy miałyście już tą odżywkę? Jak się u was sprawdziła? :)

12 komentarzy:

  1. Jeszcze nie stosowałam Timotei, jakoś unikam tej marki z bliżej nie określonego powodu...

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kosmetykowe recenzje. Przydatne są ale często zprzeczne z prawdą :/ cóż zalezy kto ma jaki rodzaj skóry czy włosa :) ale poczytać nie zaszkodzi

    obserwujemy sie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jej jeszcze, ale czaję się na nią od dawna :) Tylko czytam tak różne opinie na jej temat, że trochę się waham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład przyjemny, mimo że ma dwa sylikony, ale dość przyjazne, łatwo je usunąć. Miałam ochotę ją kupić, ale nie mogłam się zdecydować. Teraz żałuję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely blog! Would you like to follow each other? Kisses from Italy, Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , dziękuje za recenzje tej odżywki :) Zastanawiałam się nad jej kupnem ale nie byłam pewna teraz wiem że ją wypróbuje . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za recenzje , przekonałaś mnie do wypróbowania tej odżywki. Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tej odżywki jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na bank kupię ją ponownie, bo moje włosy ją ukochały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli możecie to powiedzcie dziewczyny jaki jest sposób jej użycia? Ze spłukiwaniem?Czy bez?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...