wtorek, 9 października 2012

Ostatni akcent- puder prasowany Color Trend


Cześć dziewczyny :)

Dzisiaj przygotowałam dla was krótką recenzję pudru prasowanego "Ostatni akcent" Color Trend firmy Avon.





Opinia producenta:
Puder prasowany to sposób na świeżą cerę i naturalny wygląd. Kosmetyk o matujących właściwościach skutecznie chroni skórę przed nieestetycznym świeceniem się, jednocześnie dokładnie wchłaniając nadmiar sebum. Kosmetyk o jedwabistej formule stanowi idealne wykończenie makijażu, a także pozwala wszelkie niedoskonałości skóry. W opakowaniu produktu znajduje się wygodna gąbeczka, która ułatwia aplikowanie kosmetyku.

Produkt dostępny jest w dwóch odcieniach: Transculent Tan oraz Transculent.

Cena regularna: 20 zł
Waga: 10 g


Ja za mój puder zapłaciłam 13,99zł i mam go w odcieniu Translucent. Oto co o nim sądzę:

Plusy:
- wygodne opakowanie
- nie bieli twarzy
- nie uczula
- jest wydajny (nadal wygląda jak nowy mimo kilkunastu używań)
- zapach
- cena

Minusy:
- słabo kryje
- matuje na krótko (około 2-3h)
- wyprodukowany w Chinach
- na twarzy staje się pomarańczowy!


Na początku użytkowania wydawał się ok, jednak po dłuższym czasie robił się na twarzy pomarańczowy!
Nie polecam! Nadal jestem wierna pudrowi prasowanemu "Idealna Cera" również z Avonui ten puder mogę wam z całego serca polecić.

15 komentarzy:

  1. Zawsze wybieram pudry matujące lub kryjące, takich potrzebuje moja twarz, szczególnie zimą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze że jestem pierwsza, miło tu;) dodaje sie do obserwatorów licze na to samo! :) Komentuj moejgo bloga!! :D http://ubieraj-sie-modnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety minusy na moje są mocniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie szukam jakiegoś pudru, który matowałby na dłużej niż 2 godziny... Nic takiego nie znalazłam. Każdy fluid, każdy puder matuje na bardzo krótki okres czasu niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam jeszcze pudrów z Avonu i póki co dzielnie zużywam puder zamówiony na Biochemii Urody. Zdziwiła mnie ta produkcja w Chinach :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszystkie kosmetyki z serii color trend sa produkowane w chinach :) chociaz ten puder moim zdaniem jest jednym z moich lepszych a probowalam wiele - tym uzyskuje dosc naturalny efekt :)

      Usuń
  6. Szkoda że na tak krótki czas matuje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeej uwielbiam Twojego bloga ;)
    http://budzinska.blogspot.com <-- ZAPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
  8. no więc dodałam cię do obserwo ;)
    Nie uważa ze twoje recenzje są zprzeczne z prawdą, a tak na serio to nie mam pojecia czy jakiekolwiek są. Czasem sama nie umiem opisać czy dany kosmetyk działa czy nie.. bo jak to sprawdzić? włosy nie mają lpszej kondycji ale być może kosmetyk działa. Albo wydaje nam się ze zmarszczki zredukował krem a to zasługa innych czynników hmm ja sama do końca nie wiem. Używam wiele kosmetyków z yves rocher i często mnie kolezanki pytają czy to czy tamto jest dobre. A ja mówie nie wiem.. czasem ciężko ocenic. Tak będe pisała więcej o kosmetykach, obiecuje ;d

    ale sie rozpisałam bezsensownie hehe jak zwykle

    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. doszedł ten komentarz czy nie :/ bo go nie widze

    OdpowiedzUsuń
  10. cena w porządku, tylko szkoda że tak krótko matuje... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the comment on my blog!
    Following your blog now!

    http://somuchfashionsolittlespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. opakowania produkowane są w Chinach, większość kosmetyków robiona jest w Garwolinie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...