niedziela, 28 października 2012

Serum rozświetlające- czy rzeczywiście rozświetla?


Hej :)
Na dzisiaj przygotowałam dla was bardzo krótką recenzję kosmetyku do twarzy, który sprawdza się wyśmienicie jako baza pod podkład, a nie jako serum rozświetlające, którym powinno być według producenta.

Mowa o rozświetlającym serum do twarzy Ryż i Sake z serii Planet Spa Avonu.






Plusy:
- ma całkiem przyjemny zapach
- konsystencja w sam raz
- perłowy wygląd (zawiera w sobie różowe drobinki)
- wydajne (mi opakowanie starcza na około 3-4 miesiące przy codziennym stosowaniu)
- szybko się wchłania
- nie pozostawia tłustego filmu na skórze
- wygładza cerę
- łatwo się rozprowadza
- poręczna buteleczka z pompką, całkiem ładnie wyglądająca
- niezastąpiony jako baza pod podkład (nie kulkuje się przy nakładaniu podkładu)


Minusy:
- cena (na promocji około 18zł za 50ml)
- nie rozświetla
- nie nawilża
- skład (na 3. miejscu Alcohol Denat., który nam skórę wysuszy)






Skład: Aqua, Butylene Glycol, Alcohol Denat., Peg-6, Peg-32, Glycerin,Carbomer, Dimethicone, Methylparaben, Parfum, Sodium Hydroxide, Mica, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ascorbyl Glucoside, Magnesium Silicate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Milk Protein, Oryza Sativa Bran Oil, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, Pvm/ma Copolymer, Rice Ferment Filtrate(sake), Camellia Sinensis Extract, Glycine Soja Extract, Ci 77981 


Ogólnie kosmetyk idealny jako baza pod podkład i na żadne inne właściwości liczyć nie można.
Moja ocena produktu jako serum     2/5
Moja ocena produktu jako baza pod podkład     5/5

LINK: Opinie na Wizażu

5 komentarzy:

  1. pierwszy raz o nim słyszę. fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Many thanks for your comment. It is really very simple. I follow you now, maybe you follow back, i would be very happy. Greetings, fashion-beauty-zone.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię serię Planet Spa, ale nie miałam okazji wypróbować tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię maseczki plant spa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam to serum ze względu na zapach, jednak ani rozświetlenia ani nic nie zauważyłam:) Kupiłam kiedyś okazyjnie na allegro za 6 zł:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...